Набрав чинності Указ Президента України «Про присудження Державних премій України в галузі освіти 2013 року» від 04.10.2013 № 543/2013. Високі нагороди та визнання отримали працівники галузі освіти за свої інноваційні здобутки та навчально-методичні розробки.
Указом Президента встановлено премії у розмірі двохсот тисяч гривень кожна, повідомляє офіційне інтернет-представництво Президента України.
Державну нагороду присуджено:
– у номінації «дошкільна і позашкільна освіта» за наукову роботу «Дошкільна освіта: наука, теорія, практика»:
Аллі Богуш — докторові педагогічних наук, професорові, дійсному члену Національної академії педагогічних наук України, завідувачеві кафедри Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського
Наталії Гавриш — докторові педагогічних наук, професорові, завідувачеві кафедри Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;
– у номінації «загальна середня освіта» за комплект підручників «Російська мова» для 8 та 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання:
Олександру Рудякову — докторові філологічних наук, професорові, завідувачеві кафедри Кримського республіканського інституту післядипломної педагогічної освіти
Тетяні Фроловій — кандидатові педагогічних наук, доцентові кафедри Кримського республіканського інституту післядипломної педагогічної освіти;
– у номінації «професійно-технічна освіта» за цикл робіт «Створення інноваційно-зорієнтованої моделі та умов для підготовки фахівців будівельної галузі з урахуванням можливостей сучасних матеріалів і технологій»:
Віктору Баженову — докторові технічних наук, професорові, дійсному члену Національної академії педагогічних наук України, завідувачеві кафедри, першому проректорові Київського національного університету будівництва і архітектури
Наталії Іваній — начальникові відділу освітніх проектів товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «Хенкель Баутехнік (Україна)»
Петру Кулікову — докторові економічних наук, професорові, ректорові Київського національного університету будівництва і архітектури
Олександру Муравицькому — майстрові виробничого навчання державного навчального закладу «Житомирське вище професійне училище будівництва і дизайну»
Віктору Паржицькому — кандидатові педагогічних наук, начальнику відділення науково-методичного забезпечення змісту професійно-технічної освіти державної наукової установи «Інститут інноваційних технологій і змісту освіти»
Людмилі Сакало — майстрові виробничого навчання державного навчального закладу «Полтавський центр професійно-технічної освіти»
Святославу Серебрянському — першому заступникові директора державної наукової установи «Інститут інноваційних технологій і змісту освіти»
Володимиру Соха — докторові технічних наук, генеральному директорові товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «Хенкель Баутехнік (Україна)»
Юрію Штиці — директорові державного навчального закладу «Сумське міжрегіональне вище професійне училище»;
– у номінації «вища освіта» за цикл робіт «Навчально-методичне та науково-технічне забезпечення розвитку ракетно-космічної освіти в Україні та її інтеграція в міжнародний освітній простір»:
Олександру Гайдачуку — докторові технічних наук, професорові, проректорові з наукової роботи Національного аерокосмічного університету імені М.Є.Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
Євгену Джуру — докторові технічних наук, професорові, завідувачеві кафедри Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара
Олексію Ніколаєву — докторові фізико-математичних наук, професорові, деканові Національного аерокосмічного університету імені М.Є.Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
Віталію Павленку — кандидатові технічних наук, доцентові, проректорові з науково-педагогічної роботи Національного аерокосмічного університету імені М.Є.Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
Олександру Петренку — докторові технічних наук, професорові, деканові Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара
Миколі Полякову — докторові фізико-математичних наук, професорові, ректорові Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара
Анатолію Саніну — докторові технічних наук, професорові кафедри Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара
Віктору Хуторному — кандидатові технічних наук, генеральному директорові Національного центру аерокосмічної освіти молоді імені О.М.Макарова;
– у номінації «наукові досягнення в галузі освіти» за цикл наукових праць «Філософія освіти: пошук пріоритетів»:
Віктору Андрущенку — докторові філософських наук, професорові, члену-кореспондентові Національної академії наук України, дійсному члену Національної академії педагогічних наук України, ректорові Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова
Леоніду Губерському — докторові філософських наук, професорові, дійсному члену Національної академії наук України, дійсному члену Національної академії педагогічних наук України, ректорові Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Володимиру Ільїну — докторові філософських наук, професорові кафедри Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Василю Кременю — докторові філософських наук, професорові, дійсному члену Національної академії наук України, дійсному члену Національної академії педагогічних наук України, президентові Національної академії педагогічних наук України
Володимиру Савельєву — докторові історичних наук, доцентові, директорові Інституту магістратури, аспірантури і докторантури Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова
Євгену Сулімі — докторові філософських наук, професорові, члену-кореспондентові Національної академії педагогічних наук України, першому заступникові Міністра освіти і науки України
Максиміліану Шепєлєву — докторові політичних наук, професорові, завідувачеві кафедри Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара.
Статті за темою
Усі статті за темоюПедагогічні читання: нетрадиційні форми проведення
Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11542
Оплата праці педпрацівників дошкільних закладів: зміни відповідно до Закону про дошкільну освіту
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
7661
Дидактичні ігри для дітей
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275532
Сходинками самоосвіти — до професійного зростання
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22100
Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264549