Набрав чинності Указ Президента України «Про присудження Державних премій України в галузі освіти 2013 року» від 04.10.2013 № 543/2013. Високі нагороди та визнання отримали працівники галузі освіти за свої інноваційні здобутки та навчально-методичні розробки.
Указом Президента встановлено премії у розмірі двохсот тисяч гривень кожна, повідомляє офіційне інтернет-представництво Президента України.
Державну нагороду присуджено:
– у номінації «дошкільна і позашкільна освіта» за наукову роботу «Дошкільна освіта: наука, теорія, практика»:
Аллі Богуш — докторові педагогічних наук, професорові, дійсному члену Національної академії педагогічних наук України, завідувачеві кафедри Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського
Наталії Гавриш — докторові педагогічних наук, професорові, завідувачеві кафедри Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;
– у номінації «загальна середня освіта» за комплект підручників «Російська мова» для 8 та 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання:
Олександру Рудякову — докторові філологічних наук, професорові, завідувачеві кафедри Кримського республіканського інституту післядипломної педагогічної освіти
Тетяні Фроловій — кандидатові педагогічних наук, доцентові кафедри Кримського республіканського інституту післядипломної педагогічної освіти;
– у номінації «професійно-технічна освіта» за цикл робіт «Створення інноваційно-зорієнтованої моделі та умов для підготовки фахівців будівельної галузі з урахуванням можливостей сучасних матеріалів і технологій»:
Віктору Баженову — докторові технічних наук, професорові, дійсному члену Національної академії педагогічних наук України, завідувачеві кафедри, першому проректорові Київського національного університету будівництва і архітектури
Наталії Іваній — начальникові відділу освітніх проектів товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «Хенкель Баутехнік (Україна)»
Петру Кулікову — докторові економічних наук, професорові, ректорові Київського національного університету будівництва і архітектури
Олександру Муравицькому — майстрові виробничого навчання державного навчального закладу «Житомирське вище професійне училище будівництва і дизайну»
Віктору Паржицькому — кандидатові педагогічних наук, начальнику відділення науково-методичного забезпечення змісту професійно-технічної освіти державної наукової установи «Інститут інноваційних технологій і змісту освіти»
Людмилі Сакало — майстрові виробничого навчання державного навчального закладу «Полтавський центр професійно-технічної освіти»
Святославу Серебрянському — першому заступникові директора державної наукової установи «Інститут інноваційних технологій і змісту освіти»
Володимиру Соха — докторові технічних наук, генеральному директорові товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «Хенкель Баутехнік (Україна)»
Юрію Штиці — директорові державного навчального закладу «Сумське міжрегіональне вище професійне училище»;
– у номінації «вища освіта» за цикл робіт «Навчально-методичне та науково-технічне забезпечення розвитку ракетно-космічної освіти в Україні та її інтеграція в міжнародний освітній простір»:
Олександру Гайдачуку — докторові технічних наук, професорові, проректорові з наукової роботи Національного аерокосмічного університету імені М.Є.Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
Євгену Джуру — докторові технічних наук, професорові, завідувачеві кафедри Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара
Олексію Ніколаєву — докторові фізико-математичних наук, професорові, деканові Національного аерокосмічного університету імені М.Є.Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
Віталію Павленку — кандидатові технічних наук, доцентові, проректорові з науково-педагогічної роботи Національного аерокосмічного університету імені М.Є.Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
Олександру Петренку — докторові технічних наук, професорові, деканові Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара
Миколі Полякову — докторові фізико-математичних наук, професорові, ректорові Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара
Анатолію Саніну — докторові технічних наук, професорові кафедри Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара
Віктору Хуторному — кандидатові технічних наук, генеральному директорові Національного центру аерокосмічної освіти молоді імені О.М.Макарова;
– у номінації «наукові досягнення в галузі освіти» за цикл наукових праць «Філософія освіти: пошук пріоритетів»:
Віктору Андрущенку — докторові філософських наук, професорові, члену-кореспондентові Національної академії наук України, дійсному члену Національної академії педагогічних наук України, ректорові Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова
Леоніду Губерському — докторові філософських наук, професорові, дійсному члену Національної академії наук України, дійсному члену Національної академії педагогічних наук України, ректорові Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Володимиру Ільїну — докторові філософських наук, професорові кафедри Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Василю Кременю — докторові філософських наук, професорові, дійсному члену Національної академії наук України, дійсному члену Національної академії педагогічних наук України, президентові Національної академії педагогічних наук України
Володимиру Савельєву — докторові історичних наук, доцентові, директорові Інституту магістратури, аспірантури і докторантури Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова
Євгену Сулімі — докторові філософських наук, професорові, члену-кореспондентові Національної академії педагогічних наук України, першому заступникові Міністра освіти і науки України
Максиміліану Шепєлєву — докторові політичних наук, професорові, завідувачеві кафедри Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара.
Статті за темою
Усі статті за темоюАсистент вчителя: основні обов’язки
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81634
Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2417
Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76219
Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
8118
Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
11128