Набрав чинності Указ Президента України «Про присудження Державних премій України в галузі освіти 2013 року» від 04.10.2013 № 543/2013. Високі нагороди та визнання отримали працівники галузі освіти за свої інноваційні здобутки та навчально-методичні розробки.
Указом Президента встановлено премії у розмірі двохсот тисяч гривень кожна, повідомляє офіційне інтернет-представництво Президента України.
Державну нагороду присуджено:
– у номінації «дошкільна і позашкільна освіта» за наукову роботу «Дошкільна освіта: наука, теорія, практика»:
Аллі Богуш — докторові педагогічних наук, професорові, дійсному члену Національної академії педагогічних наук України, завідувачеві кафедри Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського
Наталії Гавриш — докторові педагогічних наук, професорові, завідувачеві кафедри Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;
– у номінації «загальна середня освіта» за комплект підручників «Російська мова» для 8 та 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання:
Олександру Рудякову — докторові філологічних наук, професорові, завідувачеві кафедри Кримського республіканського інституту післядипломної педагогічної освіти
Тетяні Фроловій — кандидатові педагогічних наук, доцентові кафедри Кримського республіканського інституту післядипломної педагогічної освіти;
– у номінації «професійно-технічна освіта» за цикл робіт «Створення інноваційно-зорієнтованої моделі та умов для підготовки фахівців будівельної галузі з урахуванням можливостей сучасних матеріалів і технологій»:
Віктору Баженову — докторові технічних наук, професорові, дійсному члену Національної академії педагогічних наук України, завідувачеві кафедри, першому проректорові Київського національного університету будівництва і архітектури
Наталії Іваній — начальникові відділу освітніх проектів товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «Хенкель Баутехнік (Україна)»
Петру Кулікову — докторові економічних наук, професорові, ректорові Київського національного університету будівництва і архітектури
Олександру Муравицькому — майстрові виробничого навчання державного навчального закладу «Житомирське вище професійне училище будівництва і дизайну»
Віктору Паржицькому — кандидатові педагогічних наук, начальнику відділення науково-методичного забезпечення змісту професійно-технічної освіти державної наукової установи «Інститут інноваційних технологій і змісту освіти»
Людмилі Сакало — майстрові виробничого навчання державного навчального закладу «Полтавський центр професійно-технічної освіти»
Святославу Серебрянському — першому заступникові директора державної наукової установи «Інститут інноваційних технологій і змісту освіти»
Володимиру Соха — докторові технічних наук, генеральному директорові товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «Хенкель Баутехнік (Україна)»
Юрію Штиці — директорові державного навчального закладу «Сумське міжрегіональне вище професійне училище»;
– у номінації «вища освіта» за цикл робіт «Навчально-методичне та науково-технічне забезпечення розвитку ракетно-космічної освіти в Україні та її інтеграція в міжнародний освітній простір»:
Олександру Гайдачуку — докторові технічних наук, професорові, проректорові з наукової роботи Національного аерокосмічного університету імені М.Є.Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
Євгену Джуру — докторові технічних наук, професорові, завідувачеві кафедри Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара
Олексію Ніколаєву — докторові фізико-математичних наук, професорові, деканові Національного аерокосмічного університету імені М.Є.Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
Віталію Павленку — кандидатові технічних наук, доцентові, проректорові з науково-педагогічної роботи Національного аерокосмічного університету імені М.Є.Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
Олександру Петренку — докторові технічних наук, професорові, деканові Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара
Миколі Полякову — докторові фізико-математичних наук, професорові, ректорові Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара
Анатолію Саніну — докторові технічних наук, професорові кафедри Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара
Віктору Хуторному — кандидатові технічних наук, генеральному директорові Національного центру аерокосмічної освіти молоді імені О.М.Макарова;
– у номінації «наукові досягнення в галузі освіти» за цикл наукових праць «Філософія освіти: пошук пріоритетів»:
Віктору Андрущенку — докторові філософських наук, професорові, члену-кореспондентові Національної академії наук України, дійсному члену Національної академії педагогічних наук України, ректорові Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова
Леоніду Губерському — докторові філософських наук, професорові, дійсному члену Національної академії наук України, дійсному члену Національної академії педагогічних наук України, ректорові Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Володимиру Ільїну — докторові філософських наук, професорові кафедри Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Василю Кременю — докторові філософських наук, професорові, дійсному члену Національної академії наук України, дійсному члену Національної академії педагогічних наук України, президентові Національної академії педагогічних наук України
Володимиру Савельєву — докторові історичних наук, доцентові, директорові Інституту магістратури, аспірантури і докторантури Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова
Євгену Сулімі — докторові філософських наук, професорові, члену-кореспондентові Національної академії педагогічних наук України, першому заступникові Міністра освіти і науки України
Максиміліану Шепєлєву — докторові політичних наук, професорові, завідувачеві кафедри Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара.
Статті за темою
Усі статті за темоюКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
273728
Навігатор по інтерактивному навчанню: як технології змінюють освіту для всіх
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
389
НМТ-2026: як підготуватися
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
105
Тиждень фінансової грамотності в дитячому садку
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
2151
Батьківські збори в 1 класі: як допомогти дитині адаптуватися
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками
19558