Яким буде ЗНО у 2014 році?

У Міністерстві освіти і науки України затвердили наказ, яким визначено основні напрями підготовки та проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2014 році. Документ зареєстровано в Міністерстві юстиції України.

У Міністерстві освіти і науки України затверджено Наказ «Про зовнішнє незалежне оцінювання навчальних досягнень осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2014 році» від 03.09.2013 № 1258.

Згідно з документом у наступному році випускники, які виявлять бажання навчатися у вищих навчальних закладах України, складатимуть тести з української мови і літератури, історії України, всесвітньої історії, математики, біології, географії, фізики, хімії, російської мови, світової літератури, іноземної мови за вибором: англійська, німецька, французька, іспанська.

Результати зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників зараховуватимуться як вступні випробування до вищих навчальних закладів для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста та бакалавра (спеціаліста, магістра медичного та ветеринарного спрямувань).

Переклад тестів мовами національних меншин здійснить Український центр оцінювання якості освіти.

Ознайомтеся з документом докладніше.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230316

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4303

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14823

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді