Дітей познайомили з толерантністю

У Києві стартував проект «Толерантність», покликаний сформувати толерантне ставлення дітей до людей, які мають обмежені можливості. Заняття, проведене на презентації проекту, складалося з трьох частин і було дуже пізнавальним для юних слухачів.

Проект «Толерантність» розпочав свою роботу в Літературно-меморіальному музеї-квартирі П.Г. Тичини. Головна мета проведення проекту — сформувати толерантне ставлення здорових дітей до людей з обмеженими можливостями.

Не дивлячись на численні тематичні заняття у школах, «круглі столи» та конференції, організовані на рівні департаментів та управлінь освіти, результати соціологічних досліджень показують, що таких заходів недостатньо.

Виходячи з цього, працівники музею-квартири започаткували соціально-педагогічний проект «Толерантність», який презентували разом з учнями четвертого класу школи № 57 міста Києва.

Заняття складалося з трьох частин.

Спочатку дітям запропонували ПОСЛУХАТИ мультфільм для незрячих, а потім подивитися його, щоб відчути все розмаїття фарб і форм намальованої історії.

У рамках другої частини діти вдягали на очі пов’язки та йшли до музею-квартири, де вони слухали розповідь і торкалися руками окремих предметів. Вдруге діти оглянули музей повноцінно, знявши стрічки зі своїх очей.

Нарешті, у  третій частині заняття юні учасники презентації створювали веселі та оптимістичні малюнки, використовуючи під час виконання творчого завдання яскраві спогади та враження. Про те, як вони це робили, розкажуть світлини.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4292

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14817

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді