У Тернополі затвердили програму подолання дитячої бездоглядності

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Тернопільська міська рада затвердила програму подолання дитячої бездоглядності. Реалізація програми, запланована на 2014-2017 роки, надасть можливість залучити дітей до навчання, забезпечити їх речами першої необхідності та проводити регулярний медогляд.

На черговому засіданні сесії Тернопільська міська рада затвердила програму подолання дитячої безпритульності та бездоглядності на 2014-2017 роки.

Програма спрямована на зниження рівня дитячої злочинності та попередження правопорушень, усунення причин та обставин, що можуть спонукати дітей вчиняти протиправні дії, виявлення на ранній стадії сімей, які неспроможні або не бажають виконувати виховні функції.

«Ми прийняли програму узагальнених заходів, у комплексі, щоб не допустити і зменшити такий негативний прояв у місті як дитяча безпритульність. Звичайно і до цього в місті проводили відповідні заходи, але сьогодні ми їх чітко окреслили і структуризували. Я вважаю прийняття даної програми дуже важливим кроком для захисту дітей», — наголосив міський голова Тернополя Сергій Надал.

Програмою передбачено проведення акцій для ознайомлення з правами дітей, забезпечення речами першої необхідності та регулярного медичного огляду.

За словами начальника міської служби у справах дітей Олега Марушія, реалізація програми надасть можливість залучити дітей шкільного віку до навчання; забезпечити влаштування нововиявлених дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до сімейних форм виховання; зменшити кількість бездоглядних дітей, вчинення ними правопорушень та злочинів, а також запровадити персоніфікований облік дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
117

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282702

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді