Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів

На сайті МОЗ України оприлюднено для громадського обговорення проект наказу «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів»

МОЗ України повідомляє про оприлюднення для громадського обговорення проекту наказу «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів».

У документі враховано пропозиції інших центральних органів виконавчої влади, громадських організацій (у тому числі Асоціації працівників дошкільної освіти), вилучено положення, які дублюють інші нормативно-правові акти, державні будівельні норми і пункт про необхідність отримання дозвільних документів.

У новому регламенті прописані санітарно-гігієнічні вимоги до облаштування території, вимоги до розміщення будівель і приміщень дошкільних навчальних закладів, вимоги до освітлення, санітарно-технічного устаткування, повітряно-теплового режиму, підбору меблів, до змісту басейнів, до організації харчування, до особистої гігієни персоналу, до медичного облуговування та оцінки стану здоров’я дітей тощо.

Зауваження та пропозиції можна надсилати до 24 січня 2016 року на поштову адресу — 01601, м. Київ, вул. Грушевського, 7;  або електронні скриньки — [email protected]; [email protected].

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230609

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4316

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14839

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді