Педагоги позашкілля підбили підсумки 2013 року

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

20 листопада 2013 року відбувся Всеукраїнський форум працівників позашкільної освіти. Учасники заходу заслухали звіти керівників обласних управлінь освітою, обговорили актуальні питання та підбили підсумки Року дитячої творчості.

20 листопада педагоги позашкілля зібралися на Всеукраїнському форумі працівників позашкільної освіти для підбиття підсумків роботи у 2013 році.

У заході взяли участь заступник міністра освіти і науки України Борис Жебровський, уповноважений Президента України з прав дитини Юрій Павленко, заступник керівника Головного управління з гуманітарних і суспільно-політичних питань-керівник управління з питань гуманітарної політики Адміністрації Президента України Василь Лукомський, перший віце-президент Національної академії педагогічних наук України Володимир Луговий, начальник відділу навчальних закладів Міністерства культури України Тетяна Колос.

Учасники форуму заслухали звіти керівників обласних органів управління освітою. Доповідачі зосередили увагу на питаннях якісного розвитку мережі позашкільних навчальних закладів, зміцнення навчально-методичної та матеріально-технічної бази, удосконалення системи підготовки та підвищення кваліфікації кадрів позашкільної освіти, повідомляє Міністерство освіти і науки України.

Крім того, керівники обласних органів управління освітою розповіли про реалізацію місцевих цільових програм розвитку позашкільної освіти. Так, Радою Міністрів АР Крим щорічно виділяється 100 стипендій та 509 грошових премій для талановитих школярів від Верховної Ради АР Крим. А на Харківщині запроваджено щорічну стипендію для керівників гуртків для підняття престижу педагогічного працівника позашкілля.

Учасники заходу також зупинилися на питаннях розвитку позашкільних закладів на базі освітніх округів та створення очно-дистанційних шкіл, що дозволило б вирішити проблему доступності позашкільної освіти для дітей з особливими потребами та дітей, які проживають у сільській місцевості.

Як і було заплановано, після засідання учасники форуму працювали у семи творчих лабораторіях, де підбили підсумки Року дитячої творчості та обговорили плани виконання соціальних ініціатив Президента України «Діти — майбутнє України».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі

Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2751

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1702

Базовий компонент дошкільної освіти як держстандарт

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
107426

Неповторний сценарій: як зберегти унікальність кожної дитячої події

Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу
4112

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді