Тема грудневого номера журналу «Практика управління дошкільним закладом» — автономія дошкільного навчального закладу.
На цю тему нас надихнув візит до міста Дніпродзержинськ Дніпропетровської області, де ми познайомилися з людьми, які не лише виконують свої посадові обов’язки. Так, управління освіти і науки Дніпродзержинської міської ради тісно взаємодіє з трудовими колективами дошкільних навчальних закладів та громадськістю в управлінні дошкільною освітою.
Завдяки такій взаємодії створені належні умови для прийняття найефективніших управлінських рішень, оперативного розв’язання актуальних проблем, творчого підходу до виконання професійних обов’язків.
У цьому номері зібрано матеріали щодо такого складного питання, як організація діяльності бухгалтерської служби дошкільного навчального закладу. Адже поняття «автономія дошкільного навчального закладу» означає насамперед фінансову самостійність дошкільного навчального закладу, без чого будь-який керівник не має достатньої свободи дій задля реалізації своїх планів.
У публікації «Державно-громадське управління дошкільною освітою» представлено досвід налагодження взаємодії державних органів, колективів дошкільних навчальних закладів та громадськості в управлінні дошкільною освітою. У ній розглянуто мету та принципи державно-громадського управління, його результати.
Автори статті «Віртуальна подорож дошкільним навчальним закладом» діляться з читачами досвідом реалізації проекту «Електронний дошкільний навчальний заклад». У цій публікації розглянуто особливості змістового наповнення інтернет-сторінки дошкільного навчального, види 3D-панорам та порядок їх створення.
Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації — на сторінках журналу «Практика управління дошкільним закладом».
Статті за темою
Усі статті за темоюАдаптація п’ятикласників до навчання у школі
Матеріал статті ви зможете використати:
при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог;
у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі;
для самоосвіти як вчитель.
116860
Більше, ніж бал: оцінюємо навчальні досягнення за групами результатів
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
412
Як оцінювати учнів 5—9 класів за рекомендаціями МОН
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
4973
Навігатор по інтерактивному навчанню: як технології змінюють освіту для всіх
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
469
Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7127