Автономія дошкільного навчального закладу

У грудневому номері журналу «Практика управління дошкільним закладом» представлено механізми налагодження державно-громадського управління дошкільною освітою, особливості організації діяльності бухгалтерської служби ДНЗ та багато іншої корисної інформації.

Тема грудневого номера журналу «Практика управління дошкільним закладом» — автономія дошкільного навчального закладу.

На цю тему нас надихнув візит до міста Дніпродзержинськ Дніпропетровської області, де ми познайомилися з людьми, які не лише виконують свої посадові обов’язки. Так, управління освіти і науки Дніпродзержинської міської ради тісно взаємодіє з трудовими колективами дошкільних навчальних закладів та громадськістю в управлінні дошкільною освітою.

Завдяки такій взаємодії створені належні умови для прийняття найефективніших управлінських рішень, оперативного розв’язання актуальних проблем, творчого підходу до виконання професійних обов’язків.

У цьому номері зібрано матеріали щодо такого складного питання, як організація діяльності бухгалтерської служби дошкільного навчального закладу. Адже поняття «автономія дошкільного навчального закладу» означає насамперед фінансову самостійність дошкільного навчального закладу, без чого будь-який керівник не має достатньої свободи дій задля реалізації своїх планів.

У публікації «Державно­-громадське управління дошкільною освітою» представлено досвід налагодження взаємодії державних органів, колективів дошкільних навчальних закладів та громадськості в управлінні дошкільною освітою. У ній розглянуто мету та принципи державно-громадського управління, його результати.

Автори статті «Віртуальна подорож дошкільним навчальним закладом» діляться з читачами досвідом реалізації проекту «Електронний дошкільний навчальний заклад». У цій публікації розглянуто особливості змістового наповнення інтернет-сторінки дошкільного навчального, види 3D-панорам та порядок їх створення.

Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації — на сторінках журналу «Практика управління дошкільним закладом».

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230650

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4318

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14839

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді