У МОН підбили підсумки розвитку дошкільної освіти у 2013 році

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Рік добігає кінця і саме час підбити підсумки своєї роботи. З огляду на це, Міністерство освіти і науки України ініціювало проведення прес-конференції на тему «Дошкільна освіта України: підсумки 2013 року».

Заступник Міністра освіти і науки України Борис Жебровський провів прес-конференцію на тему «Дошкільна освіта України: підсумки 2013 року».

У заході взяли участь спеціалісти з питань дошкільної освіти, представники ВГО «Всеукраїнської асоціації  працівників дошкільної освіти», освітянських видань та засобів масової інформації, повідомляє Міністерство освіти і науки України.

Під час свого виступу заступник міністра наголосив на значенні дошкілля у розвитку української системи освіти.

«Дошкільна освіта — це початок усіх стратегічних перетворень. Будь-які зміни в галузі освіти повинні починатися з дошкілля», — зазначив посадовець.

Заступник міністра  презентував 10 найголовніших подій у розвитку дошкільної освіти, а саме:

  1. Виконання соціальних ініціатив  Президента  Віктора Януковича «Діти — майбутнє України»: у 2013 році станом на 20 грудня у дитячих садках додатково створено понад 50 тисяч місць для дітей відповідного віку.
  2. Перша  Всеукраїнська  конференція «Сучасні п’ятирічні діти: проблеми і особливості розвитку».
  3. Перша Міжнародна конференція «Психологічні   аспекти пренатальної  педагогіки».
  4. Перший  Всеукраїнський  науково-практичний семінар: «Формування навичок та умінь з безпеки життєдіяльності дитини за Базовим компонентом дошкільної освіти».    
  5. Перший Всеукраїнський  конкурс «Сузір’я талановитих дошкільнят».
  6. Перший Всеукраїнський огляд-конкурс на кращі відеоматеріали «Здоров’язбережувальні технології у дошкільних навчальних закладах».
  7. Перший Всеукраїнський  фотоконкурс «У дитячому садочку — як у барвистому віночку!».
  8. Перша  Всеукраїнська конференція: «Сучасні підходи до організації роботи в дошкільних закладах з дітьми з особливими потребами».
  9. Започатковано проведення Всеукраїнського Фестивалю театрального мистецтва дошкільнят.
  10. Уперше за роки існування Державної премії України у галузі освіти лауреатами Державної премії «У номінації «Дошкільна та позашкільна освіта» відзначено авторський колектив з Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського за наукову роботу «Дошкільна освіта: наука, теорія, практика». До спільного проекту Алли Богуш та Наталії Гавриш увійшли дослідження в галузі дошкільної освіти майже за чверть століття.  

Начальник відділу дошкільної та початкової освіти МОН Тамара Панасюк зазначила, що перелік досягнень дошкілля у 2013 році можна продовжити. Зокрема, розроблено програми розвитку дітей з особливими потребами (з різних нозологій) та проведено низку Всеукраїнських заходів щодо сучасних підходів до організації роботи дошкільних навчальних закладів з дітьми з особливими потребами, Міжнародну інтернет-конференцію з питань пренатальної педагогіки; Всеукраїнський семінар з питань безпеки життєдіяльності дітей у дошкільних навчальних закладах, Всеукраїнські творчі конкурси, які продовжуватимуться і в наступному році. Уже традиційно, продовжено відзначення Всеукраїнського Дня дошкілля та проведення Всеукраїнського конкурсу «Вихователь року».

Підбивши підсумки 2013 року, заступник міністра окреслив плани на 2014 рік. У наступному році передбачається завершити виконання доручення Президента України  щодо створення 100 тисяч додаткових місць у дитячих садках, продовжити розвивати напрямки роботи із сім’єю, дітьми з особливими потребами та інше.          

Відповідаючи на запитання журналістів, Борис Жебровський наголосив на необхідності вирішення низки питань щодо підвищення соціального статусу педагогічних працівників дитячих дошкільних закладів та підготовки і перепідготовки педагогічних кадрів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282594

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
157

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110511

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді