В Україні визначать кращий веб-сайт навчальних закладів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У сучасному світі інформаційних новітніх технологій дуже важливо слідкувати за новаціями та йти в ногу з часом. Тому нині кожний навчальний заклад прагне мати власний сайт для всебічної презентації своєї діяльності.

Інтернет асоціація України (ІнАУ) оголошує конкурс на кращий сайт навчальних закладів. До участі запрошуються школи та позашкільні заклади України.

Кожен учасник зможе не лише заявити про себе, а й отримати експертну оцінку сайту своєї школи від фахівців IT-сфери.

Пропонуємо Вашій увазі такі номінації конкурсу:

  • Шкільні веб-сайти
  • Веб-сайти позашкільних навчальних закладів (дошкільні заклади, будинки дітей та юнацтва, художні, музичні, мовні школи, курси, тощо)
  • Веб-сайти вищих навчальних закладів 1-2 рівня акредитації (коледжі, технікуми, вищі ПТУ та прирівняні до них навчальні заклади).

Компетентне журі буде оцінювати, перш за все, контент сайту, зручності його використання, динаміку (оновлення, активність користувачів тощо), дизайн і технічні показники.

Для того, щоб стати учасником конкурсу необхідно заповнити анкету та надіслати її до 15 лютого 2014 року на електронну адресу оргкомітету [email protected].

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53956

Які заходи до тижня права провести в закладі освіти

Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
53833

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
137

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді