15 січня 2014 року стартував конкурс на найкращу авторську розробку для практичних психологів системи освіти України. Прийом заявок та конкурсних робіт розпочато! Поспішайте взяти участь!
Загальновідомо, що ліпше запобігти будь-якій проблемі, ніж долати її наслідки. Профілактично-просвітницька робота з учнями є одним із пріоритетних напрямів професійної діяльності практичного психолога.
Для підтримки ініціативи щодо забезпечення психологічного супроводу становлення особистості учнів різного віку, поширення інноваційних ідей та сучасних технологій психологічного супроводу, а також для обміну перспективним досвідом роботи журнал «Практичний психолог: Школа» оголошує конкурс на найліпші розробки щодо підвищення психологічної культури та грамотності учнів, їхньої життєвої компетенції.
До участі запрошуємо практичних психологів системи освіти України.
Конкурсні роботи приймаються з 15 січня по 15 квітня 2014 року.
Переможці та дипломанти конкурсу отримають цінні подарунки та почесні дипломи від напряму «Експертус Освіта» Видавничого дому Експертус.
Умови конкурсу читайте у журналі «Практичний психолог: Школа» №1/2014 та на сайті oplatforma.com.ua.
Заявка на участь у конкурсі — ОБОВ’ЯЗКОВА.
Бажаємо всім успіху!
Докладніше читайте на сайті конкурсу!
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Як убезпечити заклад освіти від помилок, які дозвільні документи мають бути наявні при введені в експлуатацію генератора – читаємо далі
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію