У ЮНЕСКО стурбовані: 250 млн. дітей у світі не вміють читати і писати

У ЮНЕСКО доповіли про низький рівень освіченості дітей з різних куточків планети. В організації також констатували, що на сьогодні учителі третини країн світу мають недостатній рівень фахової підготовки.

Організація Об'єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) повідомила, що за її даними у багатьох країнах світу нині спостерігається низький рівень освіти дітей.

У доповіді організації наголошується, що на сьогодні близько 250 млн. дітей у світі не вміють читати, писати і рахувати.

Крім того, у ЮНЕСКО констатують: низький рівень підготовки спостерігається й у 25% учителів третини країн світу.

Як повідомляє Бі-Бі-Сі, красномовним прикладом є пакистанська провінція Сінд. У деяких школах провінції взагалі немає вчителів і тамтешні старші діти мають навчати молодші класи власними силами.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230317

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4303

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14823

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді