Запрошуємо до участі у БЕЗОПЛАТНОМУ вебінарі для освітян

Невдовзі відбудеться безоплатний вебінар на тему «Психолого-педагогічні та психофізіологічні проблеми початкової освіти». Вебінар буде актуальним для практичних психологів, педагогів та фахівців органів управління освітою, методичних, психологічних служб.

25 лютого 2014 року о 14:00 напрям «Експертус Освіта» запрошує до участі у БЕЗОПЛАТНОМУ вебінарі* для освітян України на тему «Психолого-педагогічні та психофізіологічні проблеми початкової освіти».

Тема вебінару буде актуальною для:

  • практичних психологів навчальних закладів різних типів
  • вихователів та вихователів-методистів ДНЗ
  • учителів початкових класів, завучів ЗНЗ
  • фахівців органів управління освітою, методичних та психологічних служб

Лектори

Олександр КОЧЕРГА, заступник директора Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. психол. наук, доцент

Людмила ТЕРЕЩЕНКО, старший науковий співробітник лабораторії психології навчання імені І. О. Синиці Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук

У програмі вебінару

  • Психофізіологічні можливості та небезпеки в адаптації першокласників
  • Проблема шкільних неврозів у молодших школярів
  • Відповіді на запитання учасників вебінару

Взяти участь у вебінарі дуже просто! Пройдіть легку реєстрацію та обов’язково заповніть усі поля позначені зірочкою.

Реєстрацію відкрито до 14:00 24 лютого 2014 року.

Для участі у вебінарі 25 лютого зайдіть на портал «Педрада» та клацніть на банер «Переглянути вебінар». Потрапивши на сторінку вебінару, у формі авторизації введіть ПІБ, електронну адресу та контактний телефон, які Ви вказували при реєстрації.

Участь у вебінарі БЕЗОПЛАТНА за умови попередньої реєстрації.

Приємного перегляду!

* Вебінар (або онлайн-семінар) — різновид веб-конференції, що проводиться в режимі реального часу.

Переваги вебінару:

  • можливість підключення з будь-якої точки країни;
  • безоплатна нагода підвищити свій професійний рівень;
  • економія часу та зусиль, комфорт;
  • можливість отримати відповідь саме на Ваше запитання!

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230503

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4314

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14831

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді