Організація та проведення Дня цивільного захисту

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Вийшов друком березневий номер журналу «Заступник директора школи», присвячений організації та проведення Дня цивільного захисту. Пропонуємо ознайомитися з його змістом.

Побачив світ березневий номер журналу «Заступник директора школи». Ознайомившись із ним, ви дізнаєтеся, якими нормативними документами слід послуговуватися під час підготовки до цього дня в навчальному закладі, які супровідні документи потрібно підготувати тощо. Також пропонуємо ознайомитися з класифікаційними ознаками надзвичайних ситуацій та рекомендаціями учням і вчителям щодо дій у разі терористичного акту.

Для того щоб спрогнозувати розвиток навчального закладу, проконтролювати якість освіти, скористайтеся практичними матеріалами, поданими в статті про моніторингову діяльність у навчальному закладі.

Вам також стане у пригоді публікація про розвиток критичного мислення учнів, у якій ви довідаєтеся про етапи технології критичного мислення, а також прийоми для мотивації учнів до розв’язання завдань на кожному з цих етапів.

Із інших статей ви дізнаєтеся, як, залучивши учнів до театрального мистецтва, розвивати їхні ейдетичні здібності, здатність імпровізувати; як завдяки діяльності авіамодельного гуртка чи клубу здійснювати науково-технічну підготовку вихованців, сприяти їхньому професійному самовизначенню. Також весною постає питання озеленення шкільного подвір’я, і способами перетворення його на оазу естетичної насолоди діляться наші колеги. Якщо ваші учні виявлять бажання приєднатися до облагородження території навчального закладу, вам необхідно буде ознайомити їх з правилами безпеки під час роботи на навчально-дослідній і пришкільній ділянках, які ми подаємо в цьому числі журналу.

Тож бажаємо вам приємного ознайомлення зі статтями журналу!

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282587

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
155

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді