Директор Українського центру оцінювання якості освіти пропонує розпочати підготовку Концепції реформування системи зовнішнього оцінювання. Передбачається, що в її розробці візьмуть участь представники громадянського суспільства, науковці та педагоги.
Директор Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО) Ігор Лікарчук вважає за необхідне підготувати Концепцію реформування системи зовнішнього незалежного оцінювання (для вступників до ВНЗ).
Незважаючи на необхідність вирішення дуже нагальних і складних проблем функціонування УЦОЯО та підготовки до ЗНО-2014 на сучасному етапі, Ігор Лікарчук вважає, що сьогодні необхідно розпочати підготовку цієї концепції, повідомляє інформаційно-аналітичний портал «Вища освіта».
Організувати цю роботу запропоновано таким чином:
- Концепцію мають розробити представники громадянського суспільства, ВНЗ, наукової спільноти та експертного середовища.
- Концепція має пройти ґрунтовне громадське обговорення.
- На основі розробленої та затвердженої концепції Український центр оцінювання якості освіти має підготувати технологію проведення ЗНО, яка б дала змогу реалізувати завдання, визначені у концепції.
Також Ігор Лікарчук висловив сподівання на те, що вдасться знайти позабюджетні кошти для фінансової підтримки розробників концепції.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками