Різновікові групи — вимушений крок чи додатковий педагогічний ресурс

Вийшло друком нове число всеукраїнської газети «Дошкілля.UA», головна тема якого — переваги й недоліки різновікових груп

Вийшло друком нове число всеукраїнської газети «Дошкілля.UA», головна тема якого — переваги й недоліки різновікових груп.

Полеміка щодо доцільності об’єднання дітей різного віку в одній групі дошкільного закладу не згасає ані серед освітян, ані серед батьків вихованців. А подекуди набирає й нових обертів. Педагоги здебільшого нарікають на складність організації освітнього процесу в таких групах, а батьки непокояться щодо ефективності спільного виховання дітей різного віку. Невже комплектування груп дітьми різного віку створює лише додаткові труднощі й не має очевидних переваг?! Що є ключовим чинником ефективності освітнього процесу в таких групах? Яких принципів потрібно дотримуватися під час їх комплектування? Міркування фахівців щодо цього — у відповідній публікації газети.

У цьому числі газети вміщено інтерв’ю з Оксаною Корнєєвою — завідувачем дошкільного навчального закладу «Мир», що в Костянтинівці Донецької області, яка розповідає про те, як працювати у «Мирі» в далеко не мирний час, як зробити так, аби діти щодня були зайняті цікавими справами, усміхалися й почувалися щасливими, не піддавалися негативному інформаційному впливу.

Фахівці стверджують, що між кількістю обіймів, які подарували дитині в дитинстві, та її здатністю долати стресові ситуації й вибудовувати взаємини з оточенням у дорослому віці існує прямий зв’язок. Що емоційнішу підтримку отримує дитина від дорослих, то психологічно стабільнішою стає. У чому ж секрет обіймів? Як пояснити їх вплив на психологічний та фізіологічний стан людини — читайте у статті «Пригорни мене: говоримо про корисність обіймів».

Покроковий алгоритм формування справ, відповіді експертів на запитання читачів, огляд подій дошкілля з усіх регіонів України, новини законодавства, привітання освітян та дошкільних закладів із ювілеями — усе це та багато іншої корисної інформації читайте на шпальтах газети «Дошкілля.UA» № 2 (26) 2016.

Нагадуємо, що передплата на газету в редакції триває. Щоб здійснити передплату онлайн, достатньо зайти у розділ «Експертус Освіта» порталу «Педрада», обрати видання та натиснути на кнопку «Передплатити». Також оформити передплату можна за номерами 0 44 586 56 06, 0 800 212 012 (callback) або листом на адресу peredplata@Експертус.com.ua.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Коли весняні канікули в школі — працює план

Кожен заклад освіти самостійно планує графік канікул. У декого вони розпочнуться в березні і будуть короткотривалими. Більшістю організаційних питань до весняних канікул у загальноосвітньому навчальному закладі опікується заступник директора
20020

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230789

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4320

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14844

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді