Інтеграція LEGO-конструювання в освітній процес

Пропонуємо до вашої уваги травневе число журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу». На шпальтах фахового видання розміщено корисні публікації щодо інтеграції LEGO-конструювання в освітній процес, сценарій розваги з плавання для дітей старшого дошкільного віку, а також надано відповідь спеціаліста на запитання читача.

Вийшло з друку травневе число журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу», що вмістило низку корисних і цікавих публікацій щодо інтеграції LEGO-конструювання в освітній процес. Крім цього, на сторінках журналу — практичні поради щодо креативного розвитку дошкільників та підготовки їх до навчання у школі, що стануть у пригоді як педагогам, так і батькам майбутніх школярів.

Іграшка — це невід’ємний атрибут дошкільного дитинства, без неї гра неможлива. За допомогою іграшок діти освоюють багатогранність світу, готуючись до дорослого життя. Однак сучасні іграшки істотно відрізняються від тих, якими гралися наші бабусі й дідусі. Дізнатися про традиції створення різновидів української народної іграшки, а відтак навчити дітей виготовляти найцікавіші з них власноруч, ви зможете, ознайомившись зі статтею «Освітня й мистецька цінність української народної іграшки».

Сучасна іграшкова індустрія пропонує широкий спектр різноманітних іграшок. Усі вони яскраві, привабливі зовні, та, на жаль, не всі з них мають розвивальну цінність. Натомість, справді універсальною іграшкою є конструктор LEGO, що забезпечує найширші потреби дошкільника, спонукає до мислення, фантазування, дає дитині змогу відчути себе творцем. Про конструктор як засіб атрибутивного забезпечення гри йдеться на сторінках цього числа. Зокрема, автори-практики діляться з читачами досвідом створення цікавих ігрових ситуацій з використанням конструктора LEGO, що є для вихователя допоміжним інструментом у процесі адаптації дітей до дошкільного закладу.

Низку можливостей для інтеграції LEGO-конструювання в освітній процес має не лише вихователь, а й інші спеціалісти дошкільного закладу, зокрема практичний психолог, вчитель-логопед, соціальний педагог, керівник гуртка. Так, у корекційно-розвивальній роботі практичного психолога високоефективними є прийоми поєднання казки з LEGO-конструюванням, що дає змогу «оживити» казкові образи, зробити їх зрозумілішими дітям. Докладніше про ці прийоми читайте на сторінках свіжого числа журналу.

Широке застосування може мати використання конструктора LEGO і в логіко-математичному розвитку дошкільників. На практиці повправлятися педагогам у застосуванні різних прийомів та методів роботи з конструктором LEGO дає змогу така інтерактивна форма методичної роботи, як тренінг.

Окрім цього, вашій увазі пропонуємо низку інших цікавих публікацій з різних аспектів використання конструктора LEGO в освітньому процесі, зокрема:

  • Використання LEGO у здоров’язбережувальній технології;
  • Навчаємо презентувати LEGO-моделі;
  • Розвиваємо мовлення з LEGO: дидактичні ігри;
  • У світі космічних LEGO-фантазій та винаходів.

Завершився навчальний рік, і вже восени школа зустріне нових першокласників. Не секрет, що батьки висувають до дошкільного закладу високі вимоги щодо підготовки їхньої дитини до шкільного навчання. Та, на жаль, вони здебільшого переймаються інтелектуальною сферою розвитку дошкільника. Завданням педагогів є переконати батьків, що не менш важливо зміцнювати здоров’я, а також розвивати креативність і вміння орієнтуватися в будь-яких життєвих ситуаціях. Які форми співпраці з батьками при цьому доцільно використовувати — читайте на сторінках журналу.

Редакція повсякчас отримує ваші запитання, зокрема щодо різних аспектів атестації. Тож цього разу читайте відповідь спеціаліста на запитання: «Чи може вихователь-методист атестуватися на встановлення 13-го тарифного розряду».

А ще у цьому числі для вас сценарій розваги з плавання для дітей старшого дошкільного віку «Подорож до планети Легоокеанії», що неодмінно стане у пригоді вихователям та інструктору з фізкультури в літній оздоровчий період.

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Структура системи забезпечення якості освіти

За розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти відповідає керівник, а за проведення інституційного аудиту - Державна служба якості освіти. Ці дві системи тісно пов’язані між собою, оскільки критерії, за якими має проводитись самооцінювання освітньої діяльності та інституційний аудит - однакові
27128

Вступна кампанія 2025: що потрібно знати вже зараз

За якими правилами відбуватиметься вступна кампанія 2025 року, що зміниться у державній підсумковій атестації (ДПА), як держава планує з допомогою НМТ 2025 вдовольнити потреби ринку праці? Читайте далі
72

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді