Інтеграція LEGO-конструювання в освітній процес

Пропонуємо до вашої уваги травневе число журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу». На шпальтах фахового видання розміщено корисні публікації щодо інтеграції LEGO-конструювання в освітній процес, сценарій розваги з плавання для дітей старшого дошкільного віку, а також надано відповідь спеціаліста на запитання читача.

Вийшло з друку травневе число журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу», що вмістило низку корисних і цікавих публікацій щодо інтеграції LEGO-конструювання в освітній процес. Крім цього, на сторінках журналу — практичні поради щодо креативного розвитку дошкільників та підготовки їх до навчання у школі, що стануть у пригоді як педагогам, так і батькам майбутніх школярів.

Іграшка — це невід’ємний атрибут дошкільного дитинства, без неї гра неможлива. За допомогою іграшок діти освоюють багатогранність світу, готуючись до дорослого життя. Однак сучасні іграшки істотно відрізняються від тих, якими гралися наші бабусі й дідусі. Дізнатися про традиції створення різновидів української народної іграшки, а відтак навчити дітей виготовляти найцікавіші з них власноруч, ви зможете, ознайомившись зі статтею «Освітня й мистецька цінність української народної іграшки».

Сучасна іграшкова індустрія пропонує широкий спектр різноманітних іграшок. Усі вони яскраві, привабливі зовні, та, на жаль, не всі з них мають розвивальну цінність. Натомість, справді універсальною іграшкою є конструктор LEGO, що забезпечує найширші потреби дошкільника, спонукає до мислення, фантазування, дає дитині змогу відчути себе творцем. Про конструктор як засіб атрибутивного забезпечення гри йдеться на сторінках цього числа. Зокрема, автори-практики діляться з читачами досвідом створення цікавих ігрових ситуацій з використанням конструктора LEGO, що є для вихователя допоміжним інструментом у процесі адаптації дітей до дошкільного закладу.

Низку можливостей для інтеграції LEGO-конструювання в освітній процес має не лише вихователь, а й інші спеціалісти дошкільного закладу, зокрема практичний психолог, вчитель-логопед, соціальний педагог, керівник гуртка. Так, у корекційно-розвивальній роботі практичного психолога високоефективними є прийоми поєднання казки з LEGO-конструюванням, що дає змогу «оживити» казкові образи, зробити їх зрозумілішими дітям. Докладніше про ці прийоми читайте на сторінках свіжого числа журналу.

Широке застосування може мати використання конструктора LEGO і в логіко-математичному розвитку дошкільників. На практиці повправлятися педагогам у застосуванні різних прийомів та методів роботи з конструктором LEGO дає змогу така інтерактивна форма методичної роботи, як тренінг.

Окрім цього, вашій увазі пропонуємо низку інших цікавих публікацій з різних аспектів використання конструктора LEGO в освітньому процесі, зокрема:

  • Використання LEGO у здоров’язбережувальній технології;
  • Навчаємо презентувати LEGO-моделі;
  • Розвиваємо мовлення з LEGO: дидактичні ігри;
  • У світі космічних LEGO-фантазій та винаходів.

Завершився навчальний рік, і вже восени школа зустріне нових першокласників. Не секрет, що батьки висувають до дошкільного закладу високі вимоги щодо підготовки їхньої дитини до шкільного навчання. Та, на жаль, вони здебільшого переймаються інтелектуальною сферою розвитку дошкільника. Завданням педагогів є переконати батьків, що не менш важливо зміцнювати здоров’я, а також розвивати креативність і вміння орієнтуватися в будь-яких життєвих ситуаціях. Які форми співпраці з батьками при цьому доцільно використовувати — читайте на сторінках журналу.

Редакція повсякчас отримує ваші запитання, зокрема щодо різних аспектів атестації. Тож цього разу читайте відповідь спеціаліста на запитання: «Чи може вихователь-методист атестуватися на встановлення 13-го тарифного розряду».

А ще у цьому числі для вас сценарій розваги з плавання для дітей старшого дошкільного віку «Подорож до планети Легоокеанії», що неодмінно стане у пригоді вихователям та інструктору з фізкультури в літній оздоровчий період.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оптимізувати рухову діяльність дітей

Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
27853

Методична робота в закладі дошкільної освіти

Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
47529

Як проводити батьківські збори в школі

Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
39077

Аптечки у школі: як правильно укомплектувати та зберігати

Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
42293

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді