Українські школярі перемогли на престижному науково-технічному конкурсі в США

У Лос-Анджелесі (США) завершився Міжнародний конкурс науково-технічної творчості для школярів Intel ISEF 2014. Українські школярі гідно представили нашу країну та здобули високу оцінку почесного журі.

У Лос-Анджелесі завершено проведення Міжнародного конкурсу науково-технічної творчості для школярів під назвою Intel ISEF 2014. Представники нашої країни здобули почесні призові місця та отримали спеціальні нагороди.

Учасниками від України стали переможці національного етапу конкурсу Intel — ЕкоУкраїна, який у лютому 2014 року провів Національний еколого-натуралістичний центр молоді.

Так, за результатами конкурсу Intel ISEF 2014 III місце посів Михайло Литовченко, вихованець Дніпропетровського обласного еколого-натуралістичного центру, зі своїм проектом «Автономна опріснювальна установка, що працює завдяки енергії хвиль». Крім того, від одного з партнерів Intel ISEF Михайло Литовченко отримав спеціальну нагороду.

Спеціальний приз та грошову винагороду від благодійної організації «Відкриті серця» також отримала львів’янка Ксенія Жукровська (проект «Вплив надекспресії гена bldDАТ на морфогенез та вторинний метаболізм Actinoplanes teichomyceticus»).

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230316

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4303

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14823

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді