Підсумки конкурсу для практичних психологів дошкілля підбито: вітаємо переможців!

Редакція фахового журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» підбила підсумки професійного конкурсу. Авторські розробки учасників засвідчили високий професійний рівень практичних психологів дошкілля. Пропонуємо ознайомитися з результатами.

Добіг кінця професійний конкурс для практичних психологів дитячих садків «Психологічний супровід становлення вікових новоутворень у дошкільника». Після детального вивчення надісланих на конкурс робіт конкурсне журі визначило найкращі з них — найбільш цікаві, неординарні та творчі. Тож вітаємо переможців та дипломантів конкурсу!

Упродовж кількох місяців до редакції журналу «Практичний психолог: Дитячий садок» надійшло чимало робіт з усіх регіонів України. Конкурсні роботи були різними — як за формою, так і за змістовим висвітленням питання психологічного супроводу становлення вікових новоутворень у дошкільника.

Кожну з них члени конкурсної комісії на чолі зі Світланою Ладивір — провідним науковим співробітником лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, кандидатом психологічних наук — детально проаналізували й визначили найкращих.

Переможці конкурсу: 

I місце — Вікторія Білопола, практичний психолог комунального комбінованого дошкільного навчального закладу № 236, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.

II місце — Людмила Шаломитова, практичний психолог комунального дошкільного навчального закладу № 281, м. Донецьк.

III місце — Олена Кулик, практичний психолог Іванівського дошкільного навчального закладу «Малятко», Вінницька обл.

Дипломанти конкурсу: Олена Гулько, Наталія Клубенко, Тетяна Лисенко, Олена Малищенко, Катерина Сисоєва, Наталія Цибуля.

Щиро вітаємо кращих із кращих!

Дізнайтеся більше про результати на офіційному сайті конкурсу «Психологічний супровід становлення вікових новоутворень у дошкільника».

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230511

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4314

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14831

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді