Українські перемоги на Міжнародній олімпіаді з історії

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Учень 10 класу Черкаського гуманітарно-правового ліцею виборов срібну медаль на Міжнародній олімпіаді з історії, яка проходила 27-30 серпня 2014 року в Естонії.

У місті Пярну (Естонська Республіка) відбулася Міжнародна олімпіада з історії. У змаганнях взяли участь 28 школярів із 9 країн: Данії, Естонії, Нідерландів, Латвії, Литви, Білорусі, Росії, України, Фінляндії.

До складу української команди увійшли та здобули такі перемоги:

  • Євген Коновалов, учень 10 класу Черкаського гуманітарно-правового ліцею — срібна медаль;
  • Катерина Геселева, учениця 10 класу загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів «Скандинавська гімназія» міста Києва — диплом з відзнакою;
  • Анастасія Морозова, учениця 10 класу Володимирівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Донецької області — диплом з відзнакою;
  • Антон Процюк, учень 10 класу Української гімназії № 1 міста Івано-Франківськ.

Науковим керівником команди був доцент Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат історичних наук Андрій Руккас.

Під час змагань учасники олімпіади писали есе (англійською мовою), аналізували історичні джерела, що стосувались історії Першої світової війни.

Золотим переможцем став учень з Литовської Республіки, срібні нагороди отримали представники України та Нідерландів, а бронзові — учні з Литви, Нідерландів і Білорусі.

Вітаємо переможців та їх наставників!

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11537

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275527

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22097

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264543

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді