Учень 10 класу Черкаського гуманітарно-правового ліцею виборов срібну медаль на Міжнародній олімпіаді з історії, яка проходила 27-30 серпня 2014 року в Естонії.
У місті Пярну (Естонська Республіка) відбулася Міжнародна олімпіада з історії. У змаганнях взяли участь 28 школярів із 9 країн: Данії, Естонії, Нідерландів, Латвії, Литви, Білорусі, Росії, України, Фінляндії.
До складу української команди увійшли та здобули такі перемоги:
- Євген Коновалов, учень 10 класу Черкаського гуманітарно-правового ліцею — срібна медаль;
- Катерина Геселева, учениця 10 класу загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів «Скандинавська гімназія» міста Києва — диплом з відзнакою;
- Анастасія Морозова, учениця 10 класу Володимирівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Донецької області — диплом з відзнакою;
- Антон Процюк, учень 10 класу Української гімназії № 1 міста Івано-Франківськ.
Науковим керівником команди був доцент Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат історичних наук Андрій Руккас.
Під час змагань учасники олімпіади писали есе (англійською мовою), аналізували історичні джерела, що стосувались історії Першої світової війни.
Золотим переможцем став учень з Литовської Республіки, срібні нагороди отримали представники України та Нідерландів, а бронзові — учні з Литви, Нідерландів і Білорусі.
Вітаємо переможців та їх наставників!
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Визначальною умовою оплати праці в навчальному закладі є тарифікаційний список педагогів, який визначає обсяг педагогічного навантаження, встановлює доплати та надбавки і розраховує фонд оплати праці на місяць. Саме на його підставі визначається потреба в коштах для виплати зарплати педагогічним працівникам на рік. Як його скласти, щоб все врахувати, читайте далі.