Українські перемоги на Міжнародній олімпіаді з історії

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Учень 10 класу Черкаського гуманітарно-правового ліцею виборов срібну медаль на Міжнародній олімпіаді з історії, яка проходила 27-30 серпня 2014 року в Естонії.

У місті Пярну (Естонська Республіка) відбулася Міжнародна олімпіада з історії. У змаганнях взяли участь 28 школярів із 9 країн: Данії, Естонії, Нідерландів, Латвії, Литви, Білорусі, Росії, України, Фінляндії.

До складу української команди увійшли та здобули такі перемоги:

  • Євген Коновалов, учень 10 класу Черкаського гуманітарно-правового ліцею — срібна медаль;
  • Катерина Геселева, учениця 10 класу загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів «Скандинавська гімназія» міста Києва — диплом з відзнакою;
  • Анастасія Морозова, учениця 10 класу Володимирівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Донецької області — диплом з відзнакою;
  • Антон Процюк, учень 10 класу Української гімназії № 1 міста Івано-Франківськ.

Науковим керівником команди був доцент Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат історичних наук Андрій Руккас.

Під час змагань учасники олімпіади писали есе (англійською мовою), аналізували історичні джерела, що стосувались історії Першої світової війни.

Золотим переможцем став учень з Литовської Республіки, срібні нагороди отримали представники України та Нідерландів, а бронзові — учні з Литви, Нідерландів і Білорусі.

Вітаємо переможців та їх наставників!

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Адаптація п’ятикласників до навчання у школі

Матеріал статті ви зможете використати: при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог; у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі; для самоосвіти як вчитель.
116873

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7133

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді