Українські перемоги на Міжнародній олімпіаді з історії

Учень 10 класу Черкаського гуманітарно-правового ліцею виборов срібну медаль на Міжнародній олімпіаді з історії, яка проходила 27-30 серпня 2014 року в Естонії.

У місті Пярну (Естонська Республіка) відбулася Міжнародна олімпіада з історії. У змаганнях взяли участь 28 школярів із 9 країн: Данії, Естонії, Нідерландів, Латвії, Литви, Білорусі, Росії, України, Фінляндії.

До складу української команди увійшли та здобули такі перемоги:

  • Євген Коновалов, учень 10 класу Черкаського гуманітарно-правового ліцею — срібна медаль;
  • Катерина Геселева, учениця 10 класу загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів «Скандинавська гімназія» міста Києва — диплом з відзнакою;
  • Анастасія Морозова, учениця 10 класу Володимирівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Донецької області — диплом з відзнакою;
  • Антон Процюк, учень 10 класу Української гімназії № 1 міста Івано-Франківськ.

Науковим керівником команди був доцент Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат історичних наук Андрій Руккас.

Під час змагань учасники олімпіади писали есе (англійською мовою), аналізували історичні джерела, що стосувались історії Першої світової війни.

Золотим переможцем став учень з Литовської Республіки, срібні нагороди отримали представники України та Нідерландів, а бронзові — учні з Литви, Нідерландів і Білорусі.

Вітаємо переможців та їх наставників!

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230290

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4295

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14817

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді