Як забезпечити навчально-виховний процес у 6-му класі

У листі Міністерства освіти і науки України надано рекомендації щодо забезпечення навчального-виховного процесу у 6-му класі загальноосвітніх навчальних закладів у 2014/2015 навчальному році у випадку відсутності нових підручників.

На сайті Міністерства освіти і науки України оприлюднили лист «Міністерство освіти і науки України надсилає рекомендації щодо забезпечення навчального-виховного процесу у 6 класі загальноосвітніх навчальних закладів у 2014/2015 навчальному році» від 29.08.2014 №1/9-433.

Обмежене державне фінансування програми видання підручників не дало змоги повністю забезпечити учнів 6-му класу загальноосвітніх навчальних закладів новими підручниками до початку 2014/2015 навчального року за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти, що передбачає перехід на навчання за новими програмами і підручниками.

У МОН запропонували використовувати раніше видані підручники для організації навчально-виховного процесу у 6-му класі, а також електронні версії нових підручників, що розміщені на сайтах видавництв та спеціально створеному репозиторії.

Перелік видавництв ви можете знайти на офіційному сайті МОН.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230650

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4318

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14839

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді