Як забезпечити навчально-виховний процес у 6-му класі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У листі Міністерства освіти і науки України надано рекомендації щодо забезпечення навчального-виховного процесу у 6-му класі загальноосвітніх навчальних закладів у 2014/2015 навчальному році у випадку відсутності нових підручників.

На сайті Міністерства освіти і науки України оприлюднили лист «Міністерство освіти і науки України надсилає рекомендації щодо забезпечення навчального-виховного процесу у 6 класі загальноосвітніх навчальних закладів у 2014/2015 навчальному році» від 29.08.2014 №1/9-433.

Обмежене державне фінансування програми видання підручників не дало змоги повністю забезпечити учнів 6-му класу загальноосвітніх навчальних закладів новими підручниками до початку 2014/2015 навчального року за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти, що передбачає перехід на навчання за новими програмами і підручниками.

У МОН запропонували використовувати раніше видані підручники для організації навчально-виховного процесу у 6-му класі, а також електронні версії нових підручників, що розміщені на сайтах видавництв та спеціально створеному репозиторії.

Перелік видавництв ви можете знайти на офіційному сайті МОН.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
26

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282606

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
166

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110537

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді