Соціальний проект «ІКТ — освітянам!» стартував у Вінниці

Заступники директорів шкіл міста Вінниці долучилися до Всеукраїнського соціального проекту напряму «Експертус Освіта» «ІКТ — освітянам!».

15 жовтня 2014 року до закладу «Загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 27 Вінницької міської ради» на запрошення директора Олексія Тернового завітали майже півсотні заступників директорів загальноосвітніх навчальних закладів міста Вінниці. Метою зустрічі міського рівня стала участь у Всеукраїнському соціальному проекті напряму «Експертус Освіта» «ІКТ — освітянам!».

Підвищення інформаційно-комунікаційної та правової компетентностей — це не лише вимога часу, а щоденне робоче завдання керівників працівників навчальних закладів. Тому лейтмотивом семінару-практикуму стало знаходження шляхів розв’язання таких нагальних управлінських питань, як відстеження останніх змін у нормативно-правовій базі, оптимізація роботи з документами та упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес. Робота проходила за активної участі Ірини Божок, заступника директора Департаменту освіти Вінницької міської ради та Наталії Москальчук, завідувача міського методичного кабінету Департаменту освіти Вінницької міської ради.

У комп’ютерних класах тренери від Цифрового видавництва Експертус Артур Кубрак, Вікторія Третяк та Катерина Алєксєєнко провели для освітян практикуми з використання інформаційно-комунікаційних технологій, електронних продуктів і систем. Так, учасники заходу здобули навички швидкого пошуку, опрацювання і систематизації документів, навчилися використовувати автоматизовані шаблони, апробували роботу з КОЗА-ДИСКами «Шаблони документів закладу освіти» та «Шаблони і розробки для завучів школи» та експертно-правовими системами «Експертус Школа».

«Використовую систему «Експертус Школа» три місяці. Дуже задоволений. Пошук потрібної для роботи директора інформації займає лічені хвилини, що набагато полегшує виконання рутинних завдань», — поінформував Олексій Терновий, директор закладу «Загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 27 Вінницької міської ради».

Під час тренінгу-практикуму учасники також ознайомилися з освітніми веб-сервісами, використання яких сприяє підвищенню фахового рівня педагогічних колективів, дізналися, як взяти участь у вебінарах, онлайн-засіданнях та фахових конкурсах, зокрема від журналів «Заступник директора школи», «Практичний психолог: Школа», «Учитель музичного мистецтва».

Довідка.

Заклад «Загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 27 Вінницької міської ради» було відкрито 1 вересня 1987 року. У закладі навчаються 1245 учнів в 43 класах. Вивчають англійську, німецьку, російську, польську мови, в кожній із паралелей 5–9-х класів є спортивний клас.

Є потужна матеріальна база для занять фізичною культурою і спортом: спортивно-ігровий мультикомплекс, басейн, два спортивних зали, два тренажерних зали, тир довжиною 50 м. Учні та випускники школи неодноразово ставали переможцями та призерами Олімпійських ігор, чемпіонатів світу та Європи з різних видів спорту. 11 років поспіль школа посідає І місце у міських спортивних іграх школярів. Серед останніх досягнень — у жовтні 2014 року команда школи посіла ІІ місце у фіналі Всеукраїнських змагань серед школярів «Старти надій» у місті Ворохта.

Заклад постійно бере участь та перемагає у міжнародних та всеукраїнських конкурсах, проектах, грантах, акціях. Серед останніх — участь у міжнародній акції «Посади дерево заради миру». Більше 10000 шкіл в один день 22вересня 2014 року садили дерева заради миру.

Більше фото дивіться за посиланням

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230628

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4318

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14839

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді