Ступені ризику та позашкільна освіта

Постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 8 жовтня 2012 р. № 910 і 911» від 8 жовтня 2014 № 519 уточнює критерії оцінювання суб’єктів господарювання щодо ступенів ризику.

Критерії оцінювання суб’єктів господарювання щодо ступенів ризику уточнено постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 8 жовтня 2012 р. № 910 і 911» від 8 жовтня 2014 № 519.

Якщо суб’єкт господарювання належить одночасно до двох або більше ступенів ризику, то його варто кваліфікувати за найвищим ступенем ризику.

Відповідно до постанови визначено орган державного нагляду (контролю), уповноважений проводити заходи державного нагляду (контролю) у системі позашкільної освіти — Державна інспекція навчальних закладів.

Передбачено, що перевірці Державною інспекцією навчальних закладів підлягають лише заклади, які надають послуги на підставі ліцензій, виданих у встановленому законодавством порядку.

Збільшено у 1,5 рази строк між перевірками суб’єктів господарювання у разі, коли протягом останніх трьох років, але не менше як за результатами двох останніх заходів державного нагляду (контролю) не виявлено фактів порушення вимог законодавства.

Документ вносить зміни до постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від  провадження господарської діяльності з надання освітніх послуг у системі дошкільної освіти та визначається періодичність здійснення заходів державного нагляду (контролю)» від 8 жовтня 2012 № 910 та «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності з надання освітніх послуг у системі позашкільної освіти та визначається періодичність здійснення заходів державного нагляду (контролю)» від 8 жовтня 2012 № 911.

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Нетрадиційні техніки малювання для дошкільників

Нетрадиційні техніки малювання в дитячому садку для дошкільників: презентація, зразки, алгоритми. Які образотворчі техніки посильні для дітей у молодшій, середній та старшій групах
31817

Іграшки з паперу власноруч

Долучіть дошкільників до художньо-продуктивної діяльності зі створення іграшок з паперу, картону, ниток. Зробіть із картону та ниток таксу або сконструюйте з паперу лева. Підкажіть дітям, що персонажів для театру також можна виготовити з паперу, наприклад, свинку — для настільного театру, а цілу сімейку котів — для вистави пальчикового театру
13639

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді