Ступені ризику та позашкільна освіта

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 8 жовтня 2012 р. № 910 і 911» від 8 жовтня 2014 № 519 уточнює критерії оцінювання суб’єктів господарювання щодо ступенів ризику.

Критерії оцінювання суб’єктів господарювання щодо ступенів ризику уточнено постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 8 жовтня 2012 р. № 910 і 911» від 8 жовтня 2014 № 519.

Якщо суб’єкт господарювання належить одночасно до двох або більше ступенів ризику, то його варто кваліфікувати за найвищим ступенем ризику.

Відповідно до постанови визначено орган державного нагляду (контролю), уповноважений проводити заходи державного нагляду (контролю) у системі позашкільної освіти — Державна інспекція навчальних закладів.

Передбачено, що перевірці Державною інспекцією навчальних закладів підлягають лише заклади, які надають послуги на підставі ліцензій, виданих у встановленому законодавством порядку.

Збільшено у 1,5 рази строк між перевірками суб’єктів господарювання у разі, коли протягом останніх трьох років, але не менше як за результатами двох останніх заходів державного нагляду (контролю) не виявлено фактів порушення вимог законодавства.

Документ вносить зміни до постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від  провадження господарської діяльності з надання освітніх послуг у системі дошкільної освіти та визначається періодичність здійснення заходів державного нагляду (контролю)» від 8 жовтня 2012 № 910 та «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності з надання освітніх послуг у системі позашкільної освіти та визначається періодичність здійснення заходів державного нагляду (контролю)» від 8 жовтня 2012 № 911.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11542

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275532

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22100

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264549

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді