Ступені ризику та позашкільна освіта

Постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 8 жовтня 2012 р. № 910 і 911» від 8 жовтня 2014 № 519 уточнює критерії оцінювання суб’єктів господарювання щодо ступенів ризику.

Критерії оцінювання суб’єктів господарювання щодо ступенів ризику уточнено постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 8 жовтня 2012 р. № 910 і 911» від 8 жовтня 2014 № 519.

Якщо суб’єкт господарювання належить одночасно до двох або більше ступенів ризику, то його варто кваліфікувати за найвищим ступенем ризику.

Відповідно до постанови визначено орган державного нагляду (контролю), уповноважений проводити заходи державного нагляду (контролю) у системі позашкільної освіти — Державна інспекція навчальних закладів.

Передбачено, що перевірці Державною інспекцією навчальних закладів підлягають лише заклади, які надають послуги на підставі ліцензій, виданих у встановленому законодавством порядку.

Збільшено у 1,5 рази строк між перевірками суб’єктів господарювання у разі, коли протягом останніх трьох років, але не менше як за результатами двох останніх заходів державного нагляду (контролю) не виявлено фактів порушення вимог законодавства.

Документ вносить зміни до постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від  провадження господарської діяльності з надання освітніх послуг у системі дошкільної освіти та визначається періодичність здійснення заходів державного нагляду (контролю)» від 8 жовтня 2012 № 910 та «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності з надання освітніх послуг у системі позашкільної освіти та визначається періодичність здійснення заходів державного нагляду (контролю)» від 8 жовтня 2012 № 911.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4294

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14817

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді