Міністерством освіти і науки України оприлюднено текст Умов прийому на навчання до вищих навчальних закладів в 2015 році, згідно з якими відбуватиметься вступна кампанія.
На сайті Міністерства освіти і науки України оприлюднено наказ «Про затвердження Умов прийому на навчання до вищих навчальних закладів України в 2015 році» від 15.10.2014 № 1172.
Умови прийому абітурієнтів на навчання у 2015 році будуть обов'язковими для усіх вищих навчальних закладів України, крім вищих військових навчальних закладів.
Так, під час майбутньої вступної кампанії абітурієнти матимуть право подати заяву не більше ніж до 5 ВНЗ та не більше ніж на 3 напрями підготовки у кожному з них.
Також у 2015 році вищі навчальні заклади отримають право самостійно визначати мінімальне значення кількості балів сертифіката ЗНО, з яким вступник допускатиметься до участі у конкурсі.
До 1 грудня 2014 року вищі навчальні заклади мають розробити та затвердити власні правила прийому, які мають відповідати Умовам прийому на навчання до вищих навчальних закладів України в 2015 році та чинному законодавству.
Документ стане чинним після офіційного опублікування.
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Новий Закон України «Про дошкільну освіту» вступив у дію 01 січня 2025 року. Розглянемо його основні нововведення, структуру, а також з’ясуємо нові типи організації освітньої діяльності