Скорочення видатків не поширюється на навчальні заклади та наукові установи

Міністерство фінансів України повідомляє, що що дія пункту 6.6 Прикінцевих положень Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік», в якому йдеться про зменшення або скасування стимулюючих виплат, надання працівникам відпусток без збереження заробітної плати, на навчальні заклади та наукові установи не поширюється.

Прес-служба Профспілки працівників освіти і науки України повідомляє про те, що Міністерство фінансів України (Мінфін) розглянуло листа Профспілки працівників освіти і науки України щодо реалізації пункту 6.6 Прикінцевих положень Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік».

Мінфін повідомляє, що що дія пункту 6.6 Прикінцевих положень Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік» на навчальні заклади та наукові установи не поширюється.

Відповідно до пункту 6.6 Прикінцевих положень Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік» керівникам центральних органах виконавчої влади, які здійснюють контроль та нагляд у відповідних галузях та сферах, та центральних органів виконавчої влади, виконання функцій яких можуть здійснювати відповідні міністерства, з метою забезпечення скорочення видатків доручено здійснити заходи щодо оптимізації штатної чисельності працівників, надання працівникам відпусток без збереження заробітної плати, встановлення для працівників режиму роботи на умовах неповного робочого часу, зменшення або скасування стимулюючих виплат, підвищень посадових окладів, зменшення надбавок і доплат, які встановлені у граничних розмірах, переглянути укладені договори на придбання товарів, робіт, послуг.

Також відзначено, що відповідно до доручення Прем’єр-міністра України Арсенія Яценюка від 27.09.2014 № 29526/105/1-14 керівникам обласних, Київської міської державних адміністрацій доручено не допускати необґрунтоване зменшення стимулюючих виплат, надбавок і доплат, які встановлюються в граничному розмірі.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230316

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4303

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14823

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді