Проект «ІКТ — освітянам» в Путивлі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У межах Всеукраїнського соціального проекту «ІКТ — освітянам!» відбулася зустріч представників напряму «Експертус Освіта» та освітян Путивльського району.

29 жовтня 2014 року в краю партизанської слави на базі Путивльської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 2 імені Г. Я. Базими Путивльської районної ради Сумської області відбувся семінар-практикум для учасників Всеукраїнського соціального проекту «ІКТ — освітянам!» — керівних працівників навчальних закладів Путивльського району.

Семінар-практикум «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності» пройшов за сприяння і активної участі Оксани Сахно, завідувача районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Путивльської районної державної адміністрації.

«Наші педагоги шикуються в чергу, щоб попрацювати з мультимедійною технікою. Особливий попит на використання мультимедійних проекторів, при чому не важливо, чи то молоді спеціалісти, чи педагоги з великим досвідом роботи. Ми прагнемо іти в ногу з часом, тож активно опановуємо інформаційно-комунікаційні технології. Насправді так і має бути, адже ми не лише маємо навчати учнів, а й постійно навчаємося самі»,— розповідає Людмила Скоробогата, директор Путивльської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 2 імені Г. Я. Базими.

Тему «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності» розкрили представники напряму «Експертус Освіта»:  Вікторія Третяк, головний редактор експертно-правової системи «Експертус Школа», «Експертус Дошкільний заклад», Катерина Алєксєєнко, головний редактор, та Яна Поліщук, редактор-експерт КОЗА-ДИСКів «Шаблони документів закладу освіти», «Шаблони і розробки для завучів школи», «Шаблони і розробки для вихователя-методиста».

Під час мультимедійних лекцій, майстер-класів і тренінгів керівні працівники навчальних закладів Путивльського району вдосконалили навички роботи з інформаційними освітніми порталами, експертно-правовими системами та автоматизованими шаблонами документів.

На завершення семінару-практикуму учасники прослухали мультимедійну лекцію щодо основних способів формування позитивного іміджу навчального закладу та підвищення медіаактивності освітян.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Спеціальні групи в ЗДО: як сформувати й організувати роботу

Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
68

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
4745

Тарифікаційний список педагогів: що і як заповнювати

Визначальною умовою оплати праці в навчальному закладі є тарифікаційний список педагогів, який визначає обсяг педагогічного навантаження, встановлює доплати та надбавки і розраховує фонд оплати праці на місяць. Саме на його підставі визначається потреба в коштах для виплати зарплати педагогічним працівникам на рік. Як його скласти, щоб все врахувати, читайте далі.
43374

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді