Проект «ІКТ — освітянам» в Путивлі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У межах Всеукраїнського соціального проекту «ІКТ — освітянам!» відбулася зустріч представників напряму «Експертус Освіта» та освітян Путивльського району.

29 жовтня 2014 року в краю партизанської слави на базі Путивльської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 2 імені Г. Я. Базими Путивльської районної ради Сумської області відбувся семінар-практикум для учасників Всеукраїнського соціального проекту «ІКТ — освітянам!» — керівних працівників навчальних закладів Путивльського району.

Семінар-практикум «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності» пройшов за сприяння і активної участі Оксани Сахно, завідувача районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Путивльської районної державної адміністрації.

«Наші педагоги шикуються в чергу, щоб попрацювати з мультимедійною технікою. Особливий попит на використання мультимедійних проекторів, при чому не важливо, чи то молоді спеціалісти, чи педагоги з великим досвідом роботи. Ми прагнемо іти в ногу з часом, тож активно опановуємо інформаційно-комунікаційні технології. Насправді так і має бути, адже ми не лише маємо навчати учнів, а й постійно навчаємося самі»,— розповідає Людмила Скоробогата, директор Путивльської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 2 імені Г. Я. Базими.

Тему «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності» розкрили представники напряму «Експертус Освіта»:  Вікторія Третяк, головний редактор експертно-правової системи «Експертус Школа», «Експертус Дошкільний заклад», Катерина Алєксєєнко, головний редактор, та Яна Поліщук, редактор-експерт КОЗА-ДИСКів «Шаблони документів закладу освіти», «Шаблони і розробки для завучів школи», «Шаблони і розробки для вихователя-методиста».

Під час мультимедійних лекцій, майстер-класів і тренінгів керівні працівники навчальних закладів Путивльського району вдосконалили навички роботи з інформаційними освітніми порталами, експертно-правовими системами та автоматизованими шаблонами документів.

На завершення семінару-практикуму учасники прослухали мультимедійну лекцію щодо основних способів формування позитивного іміджу навчального закладу та підвищення медіаактивності освітян.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81634

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2417

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76221

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
8118

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді