Педагогіка розуміння: яка вона?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

9 лютого відбувся перший вебінар для передплатників фахових видань Цифрового видавництва Експертус на тему «Педагогіка розуміння як інструмент особистісного зростання» за участю доктора педагогічних наук Наталі ГАВРИШ

9 лютого відбувся перший вебінар для передплатників фахових видань Цифрового видавництва Експертус на тему «Педагогіка розуміння як інструмент особистісного зростання» за участю доктора педагогічних наук Наталі ГАВРИШ.

До участі у вебінарі долучилися сотні педагогів з усіх куточків України. Наталя ГАВРИШ розкрила сутність педагогіки розуміння у трьох аспектах. Спочатку охарактеризувала педагогіку розуміння як засіб оптимізації освітнього процесу. Потім надала рекомендації щодо того, як будувати взаємини з дитиною, застосовуючи різні техніки, зокрема алгоритм розв’язання проблемних ситуацій, техніку активного слухання, техніку я-сповіщень та техніку схематизації.

Насамкінець Наталя ГАВРИШ наголосила, що, опановуючи педагогіку розуміння, педагоги набувають стилю нового педагогічного мислення. Характеристиками цього стилю є такі:

  • прагнення до максимальної гнучкості
  • здатність до емпатії, сензитивність до потреб дітей
  • уміння надати викладанню особистісного забарвлення
  • емоційна врівноваженість, впевненість у собі, життєрадісність
  • володіння стилем легкого, теплого, неформального спілкування з дітьми

Водночас під час виступу лектор наводила промовисті приклади з власної педагогічної діяльності, аби проілюструвати слухачам варіанти взаємодії з дітьми в конкретних ситуаціях.

Усі учасники жваво долучалися до обговорення, ставлячи свої запитання лектору в чаті. А насамкінець подякували Наталі ГАВРИШ за можливість розширювати власну професійну компетентність та ліпше порозумітися з дітьми.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
93

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282631

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді