Педагогіка розуміння: яка вона?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

9 лютого відбувся перший вебінар для передплатників фахових видань Цифрового видавництва Експертус на тему «Педагогіка розуміння як інструмент особистісного зростання» за участю доктора педагогічних наук Наталі ГАВРИШ

9 лютого відбувся перший вебінар для передплатників фахових видань Цифрового видавництва Експертус на тему «Педагогіка розуміння як інструмент особистісного зростання» за участю доктора педагогічних наук Наталі ГАВРИШ.

До участі у вебінарі долучилися сотні педагогів з усіх куточків України. Наталя ГАВРИШ розкрила сутність педагогіки розуміння у трьох аспектах. Спочатку охарактеризувала педагогіку розуміння як засіб оптимізації освітнього процесу. Потім надала рекомендації щодо того, як будувати взаємини з дитиною, застосовуючи різні техніки, зокрема алгоритм розв’язання проблемних ситуацій, техніку активного слухання, техніку я-сповіщень та техніку схематизації.

Насамкінець Наталя ГАВРИШ наголосила, що, опановуючи педагогіку розуміння, педагоги набувають стилю нового педагогічного мислення. Характеристиками цього стилю є такі:

  • прагнення до максимальної гнучкості
  • здатність до емпатії, сензитивність до потреб дітей
  • уміння надати викладанню особистісного забарвлення
  • емоційна врівноваженість, впевненість у собі, життєрадісність
  • володіння стилем легкого, теплого, неформального спілкування з дітьми

Водночас під час виступу лектор наводила промовисті приклади з власної педагогічної діяльності, аби проілюструвати слухачам варіанти взаємодії з дітьми в конкретних ситуаціях.

Усі учасники жваво долучалися до обговорення, ставлячи свої запитання лектору в чаті. А насамкінець подякували Наталі ГАВРИШ за можливість розширювати власну професійну компетентність та ліпше порозумітися з дітьми.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11537

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275527

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22097

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264542

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді