Щодо заходів безпеки у навчальних закладах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

З метою здійснення заходів безпеки у навчальних закладах Міністерство освіти і науки України наказує постійно проводити роз’яснювальну роботу з учнями, студентами, працівниками навчальних закладів та батьківською громадськістю щодо правил поведінки у випадку виявлення вибухонебезпечних та підозрілих предметів.

Міністерство освіти і науки України (МОН) оприлюднило наказ «Щодо заходів безпеки у навчальних закладах» від 06.01.2015 № 2.

З метою здійснення заходів безпеки у місцях перебування дітей та студентської молоді в навчальних закладах МОН наказує керівникам дошкільних, позашкільних, загальноосвітніх навчальних закладів постійно проводити роз’яснювальну роботу з учнями, студентами, працівниками навчальних закладів та батьківською громадськістю щодо правил поведінки у випадку виявлення вибухонебезпечних та підозрілих предметів за участю співробітників Державної служби з надзвичайних ситуацій та правоохоронних органів, учасників бойових дій у зоні АТО, волонтерів.

Також МОН зобов’язує розробити та розповсюдити пам’ятку із правил поводження із виявленими підозрілими вибухонебезпечними предметами тощо.

 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282587

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
155

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді