З метою здійснення заходів безпеки у навчальних закладах Міністерство освіти і науки України наказує постійно проводити роз’яснювальну роботу з учнями, студентами, працівниками навчальних закладів та батьківською громадськістю щодо правил поведінки у випадку виявлення вибухонебезпечних та підозрілих предметів.
Міністерство освіти і науки України (МОН) оприлюднило наказ «Щодо заходів безпеки у навчальних закладах» від 06.01.2015 № 2.
З метою здійснення заходів безпеки у місцях перебування дітей та студентської молоді в навчальних закладах МОН наказує керівникам дошкільних, позашкільних, загальноосвітніх навчальних закладів постійно проводити роз’яснювальну роботу з учнями, студентами, працівниками навчальних закладів та батьківською громадськістю щодо правил поведінки у випадку виявлення вибухонебезпечних та підозрілих предметів за участю співробітників Державної служби з надзвичайних ситуацій та правоохоронних органів, учасників бойових дій у зоні АТО, волонтерів.
Також МОН зобов’язує розробити та розповсюдити пам’ятку із правил поводження із виявленими підозрілими вибухонебезпечними предметами тощо.
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
Яким має бути куточок охорони праці в закладі освіти? Про його призначення, зміст та вимоги до оформлення — далі у статті
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме