У спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів із поглибленим вивченням англійської мови № 85 міста Києва відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Виховання патріотизму школярів у сучасних реаліях».
14 січня 2015 року у спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів із поглибленим вивченням англійської мови № 85 міста Києва відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Виховання патріотизму школярів у сучасних реаліях».
До навчального закладу завітало біля сотні гостей. Зокрема, представники Міністерства освіти і науки України, Інституту проблем виховання, інститутів післядипломної педагогічної освіти, управлінь освіти і науки м. Києва та інших міст України, завідувачі та методисти науково-методичних центрів та інші педагогічні працівники.
На семінарі було обговорено актуальні питання з патріотичного виховання підростаючого покоління, зокрема в системі діяльності загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів.
На заході було презентовано систему військово-патріотичного виховання спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів із поглибленим вивченням англійської мови № 85, відбулися обговорення доповідей та виступів, екскурсія до зразкового шкільного музею «Захисники Вітчизни».
Програма науково-практичного семінару була насиченою і пізнавальною, атмосфера під час заходу налаштовувала учасників на роздуми щодо практичного втілення тих здобутків, якими поділилися учасники.
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше