Зустрічайте січневий номер фахового журналу «Практика управління закладом освіти», на сторінках якого опубліковано корисні матеріали на тему «Робочий час», зокрема витяги з нормативно-правових документів, пам’ятки та рекомендації.
У першому номері журналу «Практика управління закладом освіти» — все про робочий час. Зокрема, подано покроковий алгоритм дій щодо регулювання робочого часу, наведено витяги з офіційних роз’яснень та судових рішень з тих питань, які трактують по-різному, «пряму відповідь» на які знайти одразу важко.
Також до вашої уваги — публікації про оплату праці вчителів-логопедів логопедичних пунктів та педагогів за індивідуальне навчання учнів; про різні питання надання навчальної відпустки; про зміни в організації та проведенні профілактичних щеплень.
Поради, подані в журналі, допоможуть керівникові навчального закладу вчинити юридично правильно, якщо він не погоджується з результатами ревізії, оформити акт про оренду земельної ділянки тощо.
Детальніше про все це — на сторінках журналу «Практика управління закладом освіти» № 01/2015.
Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
Чому в конфлікті з однолітками дитина поводиться як жертва або агресор? Як реагувати у разі конфлікту малюка з іншими дітьми?