Як організувати режим дня в ЗДО, що підходитиме для дітей того чи того дошкільного віку? Скачайте та роздрукуйте режим дня за освітньою програмою «Дитина» у молодшій, середній чи старшій групі
Добігає кінця навчальний рік. Більшість закладів дошкільної освіти продовжують працювати, щоб підтримати батьків у цей важкий час. Які ж завдання стоять перед керівником на час літнього оздоровчого періоду?
Основне завдання ЗДО влітку — оздоровити дітей, створити простір для їх активного відпочинку. Як організувати роботу так, щоб освітнє середовище було безпечним для дітей, щоб вони не лише загартувалися, зміцніли, а й отримали нові враження, позитивні емоції, – читайте у статті. Також ловіть підказки, як скласти план роботи на літній період
Скільки часу ви витрачаєте, щоб скласти довідку за результатами контролю в дитячому садку? Пропонуємо оптимізувати цю діяльність завдяки циклу публікацій з прикладами довідок у журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу». А розпочніть із цієї статті
Скористайтеся орієнтовною циклограмою діяльності вихователя-методиста закладу дошкільної освіти, щоб спланувати роботу на лютий
Картотека дидактичних ігор — інструмент ефективної організації освітньої діяльності в дитсадку. Картотека систематизує, впорядковує і оптимізує розвивальну роботу вихователя з дітьми. Як створити картотеку та приклади її впорядкування — у статті.
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Варто говорити з дітьми про гроші вже з раннього віку як з дорослими й відповідати на їхні запитання. Лише за таких умов у дітей поступово формуватимуться адекватні уявлення про гроші та навички правильного поводження з ними.
Пропонуємо новий формат планування роботи з дітьми. Дізнайтеся, що таке освітні цикли, у чому перевага такого формату планування та які його особливості
Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
Як налагодити взаєморозуміння з педагогами та батьками та навчитися уникати конфліктів
Яким має бути спілкування, аби у педагогів завжди залишалося приємне враження від бесіди із заступником директора школи