Проблема | Річне завдання |
---|---|
Педагоги недостатньо використовують потенціал пошуково-дослідницької діяльності для формування уявлень дітей про навколишній світ | Упровадити в освітній процес систему дослідів та експериментів природничо-екологічного змісту, щоб формувати уявлення дітей про навколишній світ |
Дошкільники мають знижений пізнавальний інтерес і відчувають труднощі, коли встановлюють причиново-наслідкові зв’язки між різними явищами й об’єктами природи | Стимулювати розвиток пізнавального інтересу дітей середнього та старшого дошкільного віку засобами експериментальної роботи в дослідницькій лабораторії природничого спрямування |
Педагоги зводять пошуково-дослідницьку діяльність до елементарних дослідів, які здебільшого демонструють дітям самі. Відтак діти зазвичай залишаються в ролі спостерігачів | Формувати в дітей навички пошуково-дослідницької діяльності за допомогою освітніх проєктів природничо-екологічного змісту |
Предметно-методична компетентність передбачає, що вихователь формує у здобувачів освіти основні компетентності відповідно до Державного стандарту дошкільної освіти
Джерело: стаття журналу Вихователь-методист дошкільного закладу