Тема та форма роботи | Мета |
---|---|
Основи патріотичних почуттів дошкільників: як формувати та які напрями обрати Семінар |
|
Організація проєктів громадянсько-патріотичного змісту в різних вікових групах Самоосвіта |
|
Що розмістити в етнографічних осередках Методичні рекомендації |
|
Як ознайомлювати дошкільників з народними й державними українськими символами Семінар-практикум |
|
Методи та прийоми громадянсько-патріотичного виховання дошкільників Консультація для педагогів-початківців |
|
Народна іграшка в роботі з дітьми різного віку Майстер-клас |
|
Виховуємо громадянина в родині Круглий стіл для батьків |
|
Рідна мова — джерело патріотичних почуттів Семінар-практикум |
|
Ознайомлюємося з традиціями рідного краю Квест для батьків і дітей |
|
Як виховувати свідомого громадянина Круглий стіл для вихователів і вчителів початкової школи |
|
Діагностика професійної компетентності педагогів щодо громадянсько-патріотичного виховання дошкільників Тест та анкетування |
|
Колективні перегляди організації освітньої діяльності в різних вікових групах |
|
Стан роботи з громадянсько-патріотичного виховання дошкільників Тематичний контроль |
|
Практичні рекомендації та картки контролю, щодопоможуть перевірити, як вихователі організовують роботу зформування в дітей культурно-гігієнічних навичок.
Засідання педагогічної ради
Порядок денний
1. Результати виконання рішень попереднього засідання педради (керівник ЗДО).
2. Цілісність, системність і послідовність планування й організації проєктної діяльності громадянсько-патріотичного змісту (аналіз роботи вихователів: вихователь-методист).
3. Малі форми усної народної творчості як складова національно-патріотичного виховання (з досвіду роботи: вихователі молодших груп).
4. Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами (з досвіду роботи: вихователі середніх і старших груп).
5. Календарна обрядовість у роботі з дітьми (з досвіду роботи: вихователі всіх вікових груп).
6. Практикум «Народні ігри в житті сучасної дитини» (вихователь-методист).