Робота у малих групах: переваги
Авторами програми стали Ольга Волощенко та Олександра Козак. У програмі подано зміст та очікувані результати навчання. Розроблена програма з урахуванням інтегрованої теми: «Чарівні перетворення».
Крім того, у програмі подано орієнтовні дослідницькі запитання, зокрема:
- Як безпека перетворюється на небезпеку?
- Як небезпеку перетворити на безпеку?
- Чому воду називають чарівницею?
- Як опинитися в минулому без чарівної палички?
- Чим приваблює природа Карпат?
Мінекономіки затвердило новий професійний стандарт керівника ЗДО. Дізнайтеся, якими компетентностями, знаннями та вміннями повинен володіти директор для професійного розвитку.
«Я досліджую світ»: результати навчання
Програмою передбачено результати навчання, які мають засвоїти учні. Їх поділено за тижнями та відповідно до освітніх галузей. Серед основних результатів:
- учень може змоделювати доцільну поведінку в небезпечних ситуаціях (вогонь, вода, газ, небезпечні об’єкти);
- дотримується правил безпечної поведінки вдома, у школі, у громадських місцях;
- наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами;
- може самостійно створити виріб за зразком та власним задумом із використанням природних матеріалів;
- описує свої емоції, пережиті під час читання художнього твору, наводить приклади вчинків персонажів, які викликали відповідні емоції;
- виявляє інтерес до власних традицій і традицій інших культур, ставиться до них із повагою.
Тиждень 1. | |
Код | Очікувані результати навчання |
[4 ПРО 2-3.1-1] | |
[4 ПРО 1-4.2-2] | - знаходить шляхи вирішення проблеми й вирішує її |
[4 ПРО 1-4.2-3] | - добирає докази правильності суджень |
[1 ПРО 1-4.2-1] | - формулює проблему, визначає відоме і невідоме в ній |
[4 СЗО 1-2.1-1] - | - пояснює та зіставляє ознаки безпечної і небезпечної ситуації |
[4 ГІО 3-2.2-2] - | - виявляє та пояснює вплив часу і людей на пам’ятки культури |