Як співпрацювати з учнями та батьками наприкінці навчального року — поради для завуча

Все, що знадобиться завучу в роботі наприкінці навчального року - від установлення готовності дитини до школи до порад для учнів та їхніх батьків перед складанням ДПА - у квітневому номері журналу "Заступник директора школи".

Читати весь номер

Працюємо з батьками

Як не подвоїти хвилювання перед ДПА

Поради для батьків, діти яких складають атестацію

«Першокласна» розмова з батьками: спілкуємося про готовність дитини до навчання

Першокласник потребує особливої уваги батьків незалежно від того, наскільки він готовий до школи, бо навчальна діяльність для дитини є новою, відмінною від ігрової. Доки дитина не сформує основних навичок роботи, батькам варто допомагати їй. Утім, ця допомога має бути психологічно доцільною.

Установлюємо функціональну готовність дитини до шкільного навчання

Дорослі рідко переймаються тим, чи готова дитина до навантаження, з яким вона зіткнеться, чи витримає це її організм, чи залишиться вона здоровою. Аби ствердно відповісти на ці запитання, слід, насамперед, впевнитися у функціональній готовності дитини до школи, яку забезпечує морфологічна зрілість її організму.

Працюємо з учнями

Не така страшна ДПА…

Поради для учнів, які складають атестацію

Учні — візуали, аудіали, кінестетики і дискрети: тонкощі успішної взаємодії

Визначаємо тип сприйняття, що домінує в дитини

Педагогічні «секрети» роботи з аудіалами, візуалами й кінестетиками

Залежно від способу сприйняття інформації людей поділяють на візуалів, аудіалів, кінестетиків. Кожен з типів кардинально відрізняється один від одного. Візуали сприймають інформацію картинками, аудіали — звуками, кінестетики — тактильними відчуттями. Учителю, який знає, до якого типу за сприйняттям належать учні, легше спланувати урок і вибудувати свою лінію поведінки з ними.

Застосовуємо педагогічні інновації

Упроваджуємо методику Р4С — «Філософія для дітей»

Науковці вважають P4C (Philosophy for Children) — методику «Філософія для дітей» — найліпшим освітнім проектом, що готує майбутні покоління до ризиків і загроз глобалізованого світу.

Як на уроках використовувати хмари слів

Чотири сервіси для генерування хмар слів

Хмари слів, або хмари тегів ― візуальне зображення ключових слів з певної теми. Підготувати таке зображення за лічені хвилини можна за допомогою спеціальних інтернет-сервісів.

Створюємо хмару слів у WordArt за п’ять хвилин

Інтернет-сервіс WordArt дає змогу безплатно створювати ілюстрації, роздаткові матеріали до уроків і заходів з колегами-педагогами, мотиваційні та асоціативні плакати тощо.

Скриншот з Lightshot без зайвих рухів

Також стане в нагоді

Експертне оцінювання компетентностей учасників сертифікації у запитаннях і відповідях

У березні затвердили й оприлюднили методику експертного оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації. Якими методами його здійснюватимуть, а головне — за якими критеріями і показниками? Ознайомтеся з новим нормативним документом.

«Пісні-правила» для роботи з учнями початкових класів

Діти не люблять вчити з підручника назубок нудні правила з української мови та формули з математики. Але ж вони мають їх знати та вміти застосовувати. Запропонуйте їм проспівати їх, додайте певні рухи — і правила з формулами «оживуть».

Тепла і світла вам, ростки!

Сценарій випускного свята в початковій школі

Створюємо екологічні знаки: формуємо ціннісне ставлення до довкілля

«Планети Б не існує». З таким слоганом протестують школярі в європейських країнах задля захисту довкілля. Вони вже розуміють, що планета потерпає від людського втручання, і хочуть щось свідомо змінити. Тож давайте теж підхопимо цю хвилю, але не протестами, а екологічним вихованням змалечку.

Вебінар ВМДЗ

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді