Акт прийому готовності закладу освіти до нового навчального року

До 25 серпня закінчують перевірку готовності закладів освіти до нового навчального року. Який порядок перевірки готовності закладу до нового навчального року та що при цьому перевіряють? Яку інформацію містить Акт прийому готовності навчального закладу до нового навчального року

Про готовність закладу освіти до нового навчального року вказує документальне підтвердження відповідності його приміщень та території нормам охорони праці й безпеки життєдіяльності. Таким документальним підтвердженням є акт, який складає комісія органу управління освітою.

8 платформ для онлайн-свят

Готовність закладу освіти до навчального року

У термін до 25 серпня заклад має бути готовим до нового навчального року.

Щоб підтвердити готовність закладу, необхідно:

  1. Утворити в закладі робочу комісію — завдання директора на початок серпня
  2. Перевірити навчальні кабінети, майстерні, спортзали, інші приміщення закладу, ігрові та спортивні майданчики — завдання комісії закладу
  3. Скласти акти-дозволи на введення приміщень та майданчиків в експлуатацію — завдання комісії закладу
  4. Прийняти заклад в експлуатацію — завдання комісії, створеної за наказом керівника органу управління освітою

Форма Акта готовності закладу до нового навчального року

Форма Акта наведена в додатку 6 до листа МОН України від 26.04.2013 № 1/9-305. Оскільки вона примірна, не є бланком, то її можна змінювати й доповнювати з огляду на конкретні місцеві умови.

В Акті комісія зазвичай засвідчує відомості:

  • стану навчальних кабінетів і майстерень, бібліотеки, актової та спортивної зал, споруд і майданчиків, їдальні, буфету та інші
  • території закладу, споруд, розміщених на ній
  • якості виконання ремонтних робіт
  • стану технічних засобів навчання, меблів у класних, групових кімнатах, кабінетах тощо
  • безпеки життєдіяльності, електро- та пожежної безпеки
  • стану інженерних комунікацій (водопостачання, газопостачання, електропостачання, каналізації, вентиляції)
  • освітлення в класах і кабінетах
  • плану роботи закладу на навчальний рік
  • кількості класів та учнів у новому навчальному році
  • забезпеченості підручниками
  • підвезення дітей до закладу
  • готовності закладу до опалюваного сезону
  • забезпеченості педагогічними кадрами і техперсоналом.

Створення Акта прийому готовності до 2021/2022 навчального року

Комісія створює 2–3 примірники Акта, щоб передати їх на зберігання:

  • органу управління освітою
  • в заклад освіти.

Вебінар ВМДЗ

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді