Хочете поганий план роботи школи?

Який план роботи школи на рік — такі й результати. Кому ж потрібен поганий план? Щоб не шкодувати за даремно прожитим навчальним роком, дізнайтеся, що шкодить у плануванні

Річний план роботи школи — управлінський документ тактичного значення, інструмент реалізації стратегії закладу освіти, підпорядкований її основній меті.

Можна виокремити три групи причин, що негативно впливають на якість плану.

Підготуйтеся до нового навчального року: документація

Поганий план–1

Перший чинник поганого планування — низький рівень знань керівника процесу планування.

Група причин така:

  • недостатня аналітична основа плану (наприклад, аналіз підмінено переліком проведених заходів або статистичними даними)
  • немає зв’язку між аналізом і пріоритетними завданнями на рік, між завданнями та заходами, наміченими для виконання
  • зміст заходів не відповідає темі річного завдання
  • план перевантажений заходами
  • модель (форма) плану неконкретна, незрозуміла
  • заплановано «нереальні» справи, не враховано ресурси та можливості ЗЗСО
  • заходи за строками виконання розподілені нерівномірно
  • неконкретно встановлені терміни — з поняттям «постійно»
  • неправильно розподілені заходи між виконавцями (навчіться делегувати завдання).

Поганий план–2

Другий чинник, що визначає діапазон на «відмінно» чи «незадовільно» складено річний план — це якість управлінської діяльності керівника закладу.

Тут такі причини:

Поганий план–3

Але є ще й причини, що не залежать від керівника. Це такі:

  • хвороби працівників
  • тривалі вакансії педпрацівників тощо
  • неунормованість визначеного питання діяльності закладу освіти нормативно-правовими документами чи відсутність навчально-методичних рекомендацій
  • недостатня допомога з боку органів управління освіти тощо.

Як же правильно планувати?



зміст

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді