► для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (авт. Омельченко І. М., Федорович Л. О.)
рекомендована МОН України (наказ від 29.04.2016 № 476)
► для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (авт. Бабяк О. О.)
головна мета корекційно-розвиткової програми в школі інтенсивної педагогічної корекції — розвити інтерес до музично-ритмічної діяльності, навчити адекватно сприймати засоби музичної виразності (особливо ритм, темп, динаміку), ритмічно рухатися у відповідності із загальним характером музики та художніми образами музичного твору
– для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (авт. Логвінова І. П., Кучеренко Ю. О.)
спрямована на розвиток особистості, корекцію соціо-емоційної, вольової, мотиваційної сфер молодших школярів із ЗПР та на досягнення психологічного здоров’я в цілому
мета корекційно-розвиткової роботи — формування здорової особистості школярів із ЗПР, корекція їх соціо-емоційних порушень, пізнавальної діяльності, спілкування та створення умов для розкриття їх особистісного потенціалу
розроблена на концептуальних засадах Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей із особливими освітніми потребами та на основі наказу МОН України «Про розроблення корекційно-розвиткового та методичного забезпечення спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів» від 23.01.2015 № 44
— для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (авт. Сак Т. В., Прохоренко Л. І.)
передбачає цілеспрямований вплив на розвиток когнітивної сфери учнів із ЗПР задля формування пізнавальної діяльності, наочно-образного та словесно-логічного мислення, вольових дій, відповідно до вікових та психологічних особливостей молодших школярів із ЗПР
мета корекційно-розвиткових занять — формування пізнавальної, предметно- практичної та навчальної діяльностей, мовлення, емоційно-вольової сфери
розроблена на основі Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами
► для 5-9 класів для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (Шеремет Б. Г., Сак Т. В., Соколова Г. Б., Маматова З. Р., Бабяк О. О., Мельниченко М. В.)
належить до програм обов’язкових предметів корекційного блоку Типових навчальних планів і є доповненням до програми з фізичної культури для цього типу навчальних закладів
розрахована на дітей спеціальних медичних груп, фізичний розвиток яких потребує спеціальної уваги та корекції
ЛФК у спеціальних школах для дітей із ЗПР спрямована не лише на профілактику та корекцію вторинних відхилень у фізичному розвитку і руховій підготовленості дітей, а й на підвищення функціонального стану серцево-судинної, дихальної, опорно-рухової та інших систем, рівня здоров’я в цілому та розвиток компенсаторних функцій сенсорної системи організму дитини із затримкою психічного розвитку