|
► для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (авт. Омельченко І. М., Федорович Л. О.) | |
|
► для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (авт. Бабяк О. О.) | - головна мета корекційно-розвиткової програми в школі інтенсивної педагогічної корекції — розвити інтерес до музично-ритмічної діяльності, навчити адекватно сприймати засоби музичної виразності (особливо ритм, темп, динаміку), ритмічно рухатися у відповідності із загальним характером музики та художніми образами музичного твору
|
|
– для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (авт. Логвінова І. П., Кучеренко Ю. О.) | - спрямована на розвиток особистості, корекцію соціо-емоційної, вольової, мотиваційної сфер молодших школярів із ЗПР та на досягнення психологічного здоров’я в цілому
- мета корекційно-розвиткової роботи — формування здорової особистості школярів із ЗПР, корекція їх соціо-емоційних порушень, пізнавальної діяльності, спілкування та створення умов для розкриття їх особистісного потенціалу
- розроблена на концептуальних засадах Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей із особливими освітніми потребами та на основі наказу МОН України «Про розроблення корекційно-розвиткового та методичного забезпечення спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів» від 23.01.2015 № 44
|
— для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (авт. Сак Т. В., Прохоренко Л. І.) | - передбачає цілеспрямований вплив на розвиток когнітивної сфери учнів із ЗПР задля формування пізнавальної діяльності, наочно-образного та словесно-логічного мислення, вольових дій, відповідно до вікових та психологічних особливостей молодших школярів із ЗПР
- мета корекційно-розвиткових занять — формування пізнавальної, предметно- практичної та навчальної діяльностей, мовлення, емоційно-вольової сфери
- розроблена на основі Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами
|
|
► для 5-9 класів для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (Шеремет Б. Г., Сак Т. В., Соколова Г. Б., Маматова З. Р., Бабяк О. О., Мельниченко М. В.) | - належить до програм обов’язкових предметів корекційного блоку Типових навчальних планів і є доповненням до програми з фізичної культури для цього типу навчальних закладів
- розрахована на дітей спеціальних медичних груп, фізичний розвиток яких потребує спеціальної уваги та корекції
- ЛФК у спеціальних школах для дітей із ЗПР спрямована не лише на профілактику та корекцію вторинних відхилень у фізичному розвитку і руховій підготовленості дітей, а й на підвищення функціонального стану серцево-судинної, дихальної, опорно-рухової та інших систем, рівня здоров’я в цілому та розвиток компенсаторних функцій сенсорної системи організму дитини із затримкою психічного розвитку
|