Скачайте фізкультхвилинки для дошкільників
Фізкультхвилинка «Зведемо хатинку»
Мета: сприяти зняттю інтелектуального та фізичного напруження.
Вихователь читає віршовані рядки, а діти виконують ігрові рухові дії:
Щоби спорудити добру хату, | |
Треба глини замісить багато: | |
Ось так ніжками ми тупцювали | енергійно тупотять ногами |
Глину для хатини замішали. | |
Станемо, малята, столярами | присідають |
Та змайструємо для хати двері-рами. | імітують стукання молотком) |
Як створити сенсорну гру: поради та приклади
Фізкультхвилинка «Пиріжок»
Мета: сприяти зняттю фізичного напруження.
В колосочку в чистім полі | |
Пиріжок росте на волі, | |
Хить та хить — хитається, | нахиляємо тулуб вправо-вліво) |
З вітром любо грається. Отак-от! | |
Пиріжкові сонця досить, | |
Колосочки косять, косять. | хитаємо внизу руками вправо-вліво |
Де в коморі порожньо | |
Сипте, сипте борошно. | імітуємо, ніби висипаємо щось із рук |
Отак-от! | |
Мама місить тісто, тісто, | імітуємо замішування тіста |
У макітрі тісно, тісно. | |
Тісто надимається — | |
То пиріг пишається. | піднімаємо руки вгору |
Отак-от! | |
Ой, і весело малечі: | |
Пиріжок виходить з печі! | |
Пригощайтесь, нюхайте, | нюхаємо, намагаючись почути приємний запах |
Та на пальці дмухайте. | дмухаємо на пальці |
Ой, смачне! |
Читайте також
Фізкультхвилинка «Автобус»
Мета: розвивати фізичну активність.
Один, два, три — у автобус сядем ми, | |
Один, два, три, чотири — ми сьогодні пасажири! | утворюємо пари та присідаємо |
Їде автобус по вулицях міста, | рухаємося колоною по двоє |
Вже нас чекають найкращі артисти! | усміхаємося одне одному та радіємо |
Їде під синіми він небесами, | підіймаємо руки догори |
Їде вперед за чудесами! | усміхаємося одне одному та радіємо |
Віршована фізкультхвилинка «Геометричні фігури»
Мета:
- закріплювати знання геометричних фігур
- розвивати фізичну активність.
На яблуневій скаче гілці | підстрибуємо почергово на правій і лівій нозі. |
веселий круглий горобець. | руками показуємо форму дзьоба |
На круглій мама сковорідці | руками зображаємо коло |
кругленький смажить там млинець. | імітуємо підкидання млинця на сковорідці |
В трикутній шапці в двір піду я, | складаємо долоньки над головою у формі трикутника |
побігаю там залюбки | рухаємося на місці |
і у повітрі намалюю трикутник, друзі, ось такий. | пальчиком «малюємо» у повітрі трикутник |
Та час біжить, темніє небо, | підіймаємо погляд догори |
пора у ліжко вже мені. | швидко рухаємося на місці |
Чотирикутна ковдра тепла | руками «малюємо» в повітрі чотирикутник |
приємно гріє уві сні. | присідаємо, заплющуємо очі |
Фізкультхвилинка «Моя книжечка»
Мета: розвивати фізичну активність.
Я навшпиньки зараз стану, | |
Собі книжечку дістану. | підіймаємося навшпиньки, тягнемося руками вгору |
Буду книжечку гортати | |
Та малюнки розглядати. | імітуємо обережне перегортання сторінок книжки |
А на них живуть чудові | |
Персонажі всі казкові. | ритмічно похитуємо головою з боку в бік, підперши щоки долонями |
Вовчик, Зайчик, Їжачок, | почергово загинаємо пальці на руках на назву кожного казкового персонажа один пальчик або зображаємо їх характерними рухами |
Рак, Солом’яний бичок, | |
Колобок, Сірко, Жар-птиця, | |
Мишка, Півник і Лисиця. |
Фізкультхвилинка «Ми на кулі мандрували»
Мета: розвивати фізичну активність.
Ми на кулі мандрували, | стаємо кружка і тримаємося за руки |
В небо високо злітали. | підстрибуємо |
Раптом рух наш припинився. | |
Що робити нам тепер? | розводимо руки в сторони |
Ми покличемо повітря — | підіймаємо руки вгору і хитаємо ними в різні сторони |
Це надійний помічник. | |
Підійметься в небі вітер | розводимо руки в сторони, ніби летимо |
І в садочок нас помчить. | |
Ми подуємо сильніше, | дмухаємо |
Руки вгору підіймем. | піднімаємо руки вгору |
Вітер за собою кличе, | |
В синю даль його візьмем! | |
Хоч повітря ми не бачим, | беремося за руки |
Але сила в нього є. | ідемо до середини кола |
Швидко куля мчить у небі | розходимося назад |
І малят в садок несе! |
Активна фізкультхвилинка
Мета: розвивати фізичну активність.
Вихователь зачитує слова фізкультхвилинки та виконує відповідні рухи. Діти повторюють за ним.
Встанем разом на хвилинку, зробимо фізкультхвилинку:
Руки вгору, руки вниз, вправо, вліво нахились,
Сіли, встали, сіли, встали, як зайчата, пострибали,
Ніжками потупотіли, у долоньки поплескали,
Веселенько усміхнулись, до роботи повернулись.
Скачайте фізкультхвилинки для дошкільників
«Методична скарбничка вихователя»