День води в дитячому садку

Відзначте Всесвітній день водних ресурсів у дитячому садку — покажіть дошкільникам важливість збереження й ощадливого використання води за допомогою дослідів, ігор, мультфільмів

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Щодня європеєць використовує в середньому 230 літрів води. Тоді як африканська родина для власного життя ледь знаходить 20 літрів. Зіткнувшись із проблемою нераціонального використання та виснаження водних ресурсів у світовому масштабі, Генеральна Асамблея ООН у 1993 році започаткувала Усесвітній день води, або Усесвітній день водних ресурсів, що визначають щороку 22 березня.

На перший погляд здається, що наша країна багата на водні ресурси: на її території є 2 моря, понад 70 тисяч річок та 20 тисяч озер. Утім Україна належить до найменш водозабезпечених європейських держав. Тож виховувати бережливе ставлення до природних ресурсів важливо змалку.

Які заходи провести у закладі дошкільної освіти

Розкажіть дошкільникам про унікальність води, ознайомте з її властивостями. Деякі з властивостей води продемонструйте під час дослідів.

Поділіться кількома цікавими фактами про воду.

Влаштуйте перегляд мультфільму «Уроки тітоньки Сови» — серії «Крапля води». Запропонуйте дітям висловити свої припущення: навіщо і кому Боровичок ніс крапельку води. Обговоріть з малечею вислів тітоньки Сови: «Якщо небо не посилає на Землю дощик, то ти, добра людино, сама можеш влаштувати зливу для квітів і грибів».

Прочитайте дітям вірш Надії Красоткіної «Вода» та запитайте їх, чому поетеса називає воду «справжнім дивом».

Проведіть гру «Де живе вода?». Для цього підготуйте зображення різних водойм, як-от озеро, річка, океан, а також форм, яких вода набуває в природі у різних станах — айсберг, бурулька, сніжинка, краплинка, хмаринка тощо. Діти мають розглянути зображення та назвати їх, визначити стан води.

Влаштуйте інтелектуальну вікторину. Підготуйте командам кілька цікавих запитань, пов’язаних із водою, а наприкінці вікторини запропонуйте пояснити прислів’я «Вода камінь точить» та «Вода
в решеті не встоїть». За потреби допоможіть дітям, поставивши їм кілька запитань.

Узагальніть знання під час художньо-продуктивної діяльності. Виготовіть плакат або колаж «Як ми можемо заощаджувати воду». Обговорені способи оформіть у вигляді правил, як-от:

  • відремонтувати всі крани і труби, що протікають
  • мити посуд у раковині, наповненій водою, а не проточною водою під краном
  • закривати кран під час чищення зубів
  • збирати дощову воду для поливання саду, городу та квітників.

Організуйте розвагу для дітей середнього та старшого дошкільного віку «Бережливими будем з водою — не зустрінемось ми із бідою».

Виховуємо дбайливе ставлення до природних ресурсів

Вебінар ВМДЗ

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді