Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Ідеї для вихователя-методиста
Мета:
- формувати елементарні уявлення дітей про воду
- поглибити знання дітей про природне довкілля, як цілісний живий організм
- сприяти усвідомленню зв’язків між природою і людиною
- розвивати усвідомлення єдності води з живої природи
- виховувати бажання берегти водні ресурси нашої країни.
Обладнання та матеріали:
- вода
- глечики, горщик, поливальниці
- склянки — для кожної дитини
- сіль
- скляні банки об’ємом 0,5; 1 та 3 л
- водорозчинна фарба сірого кольору
- пісок
- глина.
Попередня робота:
- вивчення тематичних пісень, таночків, віршів
- виготовлення костюмів Мийдодіра, Хмаринки, Квітки, Крапельки і атрибутів
- оформлення музичної зали
- підготовка матеріалів та обладнання для проведення досліду.
Дійові особи:
- Мийдодір
- Квітка
- Краплинка
- Хмаринка (дорослий)
- Діти.
Скачайте сценарій розваги для дітей середнього та старшого дошкільного віку «Бережливими будем з водою — не зустрінемось ми із бідою»
Тетяна Волчак, виховательметодист ДНЗ № 257,
м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.,
Тетяна Трифонова, виховательметодист ДНЗ № 207,
м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.