Педагогічне звання — ознака визнання професійних заслуг працівника. Адже на присвоєння педагогічного звання подають клопотання педагогічна рада чи директор закладу дошкільної освіти. Та самого клопотання замало: необхідно ще й відповідати вимогам
Зразки договорів про закупівлю у сфері організації харчування: СКАЧАТИ
Педагогічні звання присвоюють працівникам закладів дошкільної освіти за їх відповідності вимогам до рівня професійної підготовки та кваліфікації, визначеним у пунктах 5.2–5.4 Типового положення про атестацію педагогічних працівників.
Розглянемо вимоги в таблиці:
Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів при присвоєнні їм педагогічних звань
Педагогічне звання | Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічного працівника | Посада, робота на якій дає право на присвоєння педагогічного звання |
Вихователь-методист | - має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» або ж за наявності базової вищої або неповної вищої педагогічної освіти — найвищий тарифний розряд і стаж педагогічної роботи не менш як 8 років
- досяг високих показників у роботі
- здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність
- має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти
| вихователь музичний керівник інструктор з фізичної культури |
Старший вихователь | - має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» чи «спеціаліст першої категорії» або ж за наявності базової вищої або неповної вищої педагогічної освіти — найвищий тарифний розряд і стаж педагогічної роботи не менш як 8 років
- досяг високого професіоналізму у роботі
- систематично використовує передовий педагогічний досвід, бере активну участь у його поширенні
- надає практичну допомогу іншим педагогічним працівникам
| вихователь-методист |
Учитель-методист | - має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»
- досяг високих показників у роботі
- здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність
- має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти
| учитель-логопед учитель-дефектолог |
Старший учитель | - має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» чи «спеціаліст першої категорії» або ж за наявності базової вищої або неповної вищої педагогічної освіти — найвищий тарифний розряд і стаж педагогічної роботи не менш як 8 років
- досяг високого професіоналізму у роботі
- систематично використовує передовий педагогічний досвід, бере активну участь у його поширенні
- надає практичну допомогу іншим педагогічним працівникам
|
Практичний психолог — методист | - має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»
- досяг високих показників у роботі
- здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність
- має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти
| практичний психолог |
Керівник гуртка — методист | - має найвищий тарифний розряд та повну вищу освіту (диплом спеціаліста або магістра)
- досяг високих показників у роботі
- здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність
- має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації,
- закладів післядипломної освіти
| керівник гуртка |
До 31 довтня мають провести належну перевірку будівель та приміщень за процедурами, визначеними Порядком проведення моніторингу та оцінки ступеня безбар’єрності об’єктів фізичного оточення і послуг для маломобільних груп населення.
Зауважте!
Працівник, який має педагогічне звання та відповідає встановленим вимогам, під час чергової атестації атестується на відповідність раніше присвоєному педагогічному званню
У такому разі достатньо продовжувати використовувати в практичній діяльності апробовані методичні розробки та запроваджувати перспективні освітні методики