Педагогічні звання працівникам закладу дошкільної освіти: вимоги

Педагогічне звання — ознака визнання професійних заслуг працівника. Адже на присвоєння педагогічного звання подають клопотання педагогічна рада чи директор закладу дошкільної освіти. Та самого клопотання замало: необхідно ще й відповідати вимогам

Зразки договорів про закупівлю у сфері організації харчування: СКАЧАТИ

Педагогічні звання присвоюють працівникам закладів дошкільної освіти за їх відповідності вимогам до рівня професійної підготовки та кваліфікації, визначеним у пунктах 5.2–5.4 Типового положення про атестацію педагогічних працівників.

Розглянемо вимоги в таблиці:

Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів при присвоєнні їм педагогічних звань

Педагогічне звання

Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічного працівника

Посада, робота на якій дає право на присвоєння педагогічного звання

Вихователь-методист

  • має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» або ж за наявності базової вищої або неповної вищої педагогічної освітинайвищий тарифний розряд і стаж педагогічної роботи не менш як 8 років
  • досяг високих показників у роботі
  • здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність
  • має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти

вихователь

музичний керівник

інструктор з фізичної культури

Старший вихователь

  • має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» чи «спеціаліст першої категорії» або ж за наявності базової вищої або неповної вищої педагогічної освітинайвищий тарифний розряд і стаж педагогічної роботи не менш як 8 років
  • досяг високого професіоналізму у роботі
  • систематично використовує передовий педагогічний досвід, бере активну участь у його поширенні
  • надає практичну допомогу іншим педагогічним працівникам

вихователь-методист

Учитель-методист

  • має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»
  • досяг високих показників у роботі
  • здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність
  • має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти

учитель-логопед

учитель-дефектолог

Старший учитель

  • має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» чи «спеціаліст першої категорії» або ж за наявності базової вищої або неповної вищої педагогічної освітинайвищий тарифний розряд і стаж педагогічної роботи не менш як 8 років
  • досяг високого професіоналізму у роботі
  • систематично використовує передовий педагогічний досвід, бере активну участь у його поширенні
  • надає практичну допомогу іншим педагогічним працівникам

Практичний психолог — методист

  • має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»
  • досяг високих показників у роботі
  • здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність
  • має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти

практичний психолог

Керівник гуртка — методист

  • має найвищий тарифний розряд та повну вищу освіту (диплом спеціаліста або магістра)
  • досяг високих показників у роботі
  • здійснює науково-методичну і науково-дослідну діяльність
  • має власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації,
  • закладів післядипломної освіти

керівник гуртка

Зауважте!

Працівник, який має педагогічне звання та відповідає встановленим вимогам, під час чергової атестації атестується на відповідність раніше присвоєному педагогічному званню

У такому разі достатньо продовжувати використовувати в практичній діяльності апробовані методичні розробки та запроваджувати перспективні освітні методики



зміст

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді