Класний керівник проводить виховну роботу у двох напрямках:
- розвиток і удосконалення моральної активності
 - родинно-сімейне виховання. ▶ ВЕБІНАР: інструктажі з учнями та працівниками школи
 
Використовуйте різні методи у виховній роботі – це зацікавить учнів. Запрошуйте батьків та інших гостей брати участь у шкільних подій, варіюйте місце проведення, залучайте дітей до підготовки заходів та заохочуйте їх пропонувати власні ідеї. Використовуйте такі формати:
  | 
  | ||
  | 
  | ||
  | 
  | ||
  | 
  | ||
  | 
  | ||
  | 
  | ||
  | 
  | ||
  | 
  | ||
  | 
  | 
Змістова лінія «Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей»
Клас  | Розвиток і удосконалення моральної активності  | Родинно-сімейне виховання  | 
|---|---|---|
ВЕРЕСЕНЬ  | ||
1  | Година спілкування «Що означає бути вихованою людиною?»  | Гра-бесіда «Мої обов’язки в сім’ї»  | 
2  | Година спілкування «Буду гідним скрізь і всюди, щоб нести вам радість, люди!»  | Гра-бесіда «Традиції та реліквії моєї родини»  | 
3  | Гра-бесіда «Мій день, мої вчинки»  | Ігрове спілкування «Живу і навчаюсь у родині»  | 
4  | Сюжетно-рольова гра «Розкажи мені про себе»  | –  | 
5  | Година спілкування «Відповідальність — найліпший  | Ситуаційно-рольова гра «Про гостинність і гостей»  | 
6  | Година спілкування «Точність — увічливість королів»  | Анкетування «Дерево починається з коріння, а людина — із сім’ї»  | 
7  | Тематичний діалог «Моє спілкування з людьми»  | Презентація «Моя сім’я»  | 
8  | Просвітницький тренінг «Особистість і колектив»  | Презентація «Я і моя родина»  | 
9  | Тематичний діалог «Колектив починається з мене»  | Проект «Цінності моєї родини»  | 
10  | Круглий стіл «Моральний ідеал і його місце в житті людини»  | Конференція «Сім’я — основа держави»  | 
11  | Круглий стіл «Людське життя як найвища цінність»  | Усний журнал «Українська народна педагогіка про сім’ю»  | 
ЖОВТЕНЬ  | ||
1  | Гра-мандрівка «Ми йдемо до їдальні»  | Спортивні змагання «Мама, тато, я — дружна сім’я»  | 
2  | Ситуаційно-рольова гра «Моя іграшка — тобі»  | Усний журнал «Захоплення моїх рідних»  | 
3  | Школа ввічливості «Мистецтво ґречності»  | Спортивне свято «Родина, родина — від батька до сина»  | 
4  | Школа ввічливості «Вихована людина: яка вона?»  | Виставка «Мама, тато, я — читацька сім’я»  | 
5  | Просвітницький тренінг «Дружба та її значення в житті людини»  | Родинна вітальня «Шануймо старших»  | 
6  | Проект «Ми і наші вчителі»  | –  | 
7  | Година спілкування «Я в учнівському колективі»  | Ігрова програма «Напитись з отчої криниці»  | 
8  | Усний журнал «Мистецтво спілкування: коли яке слово мовити»  | –  | 
9  | Прес-шоу «Мої вчителі, старші друзі та наставники»  | –  | 
10  | Просвітницький тренінг «Твоє репродуктивне здоров’я»  | Презентація «Традиції моєї родини»  | 
11  | Виставка творчих робіт «Про віру, культуру, освіту»  | Проект «Сімейні реліквії»  | 
ЛИСТОПАД  | ||
1  | Сюжетно-рольова гра «Чарівні слова відкривають серця»  | Гра-бесіда «Бабусина скриня»  | 
2  | Сюжетно-рольова гра «Мій товариш»  | Інсценування «Школа вишуканих манер»  | 
3  | Ситуаційно-рольова гра «Як і чим випробовується дружба»  | –  | 
4  | Вікторина «Народна мудрість про добро, совість, ввічливість, справедливість, чесність»  | –  | 
5  | Анкета думок «Честь і гідність»  | –  | 
6  | Рольова гра «Моє і чуже»  | –  | 
7  | Рольова гра «Мій етикет»  | –  | 
8  | Проект «Імідж сучасної людини»  | –  | 
9  | Етичний тренінг «Культура користування мобільним зв’язком»  | –  | 
10  | Відкрита кафедра «Свобода чи вседозволеність»  | Просвітницький тренінг «Статева культура — основа сім’ї та усвідомлюваного батьківства»  | 
11  | Семінар «Конфліктна ситуація: народження істини, а не загострення стосунків»  | Тематичний діалог «Пріоритети подружнього життя»  | 
ГРУДЕНЬ  | ||
1  | Ситуаційно-рольова гра «Школа гарної поведінки»  | Сюжетно-рольова гра «Слова вітання, побажання»  | 
2  | Година спілкування «Дорога доброчинності»  | Родинне свято «Шануй батька й неньку»  | 
3  | Година спілкування «Любов. Любов-милосердя. Доброчинні справи людини»  | –  | 
4  | Акція «Подаруй свято іншим»  | –  | 
5  | Бесіда «Співчуття — перший крок до людяності»  | –  | 
6  | Акція «Немає місця на землі, де б засуджували милосердя»  | –  | 
7  | Бесіда «Ставлення людини до людини»  | –  | 
8  | Година спілкування «Що таке СНІД?»  | –  | 
9  | Телеревю «Любов до ближнього — джерело величі людини»  | –  | 
10  | Форум «Що означає бути патріотом»  | Телеревю «Сімейні реліквії»  | 
11  | Прес-шоу «Милосердя в нашому житті»  | Конференція «Українська сім’я — основа міцності держави»  | 
До виховного плану входять також змістові лінії, що формують у школярів ціннісне ставлення:
- до культури і мистецтва
 - до праці
 - до природи
 - до себе
 - до суспільства і держави.
 

