Класний керівник проводить виховну роботу у двох напрямках:
- розвиток і удосконалення моральної активності
- родинно-сімейне виховання.
Використовуйте різні методи у виховній роботі – це зацікавить учнів. Запрошуйте батьків та інших гостей брати участь у шкільних подій, варіюйте місце проведення, залучайте дітей до підготовки заходів та заохочуйте їх пропонувати власні ідеї. Використовуйте такі формати:
|
| ||
|
| ||
|
| ||
|
| ||
|
| ||
|
| ||
|
| ||
|
| ||
|
|
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Змістова лінія «Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей»
Клас | Розвиток і удосконалення моральної активності | Родинно-сімейне виховання |
---|---|---|
ВЕРЕСЕНЬ | ||
1 | Година спілкування «Що означає бути вихованою людиною?» | Гра-бесіда «Мої обов’язки в сім’ї» |
2 | Година спілкування «Буду гідним скрізь і всюди, щоб нести вам радість, люди!» | Гра-бесіда «Традиції та реліквії моєї родини» |
3 | Гра-бесіда «Мій день, мої вчинки» | Ігрове спілкування «Живу і навчаюсь у родині» |
4 | Сюжетно-рольова гра «Розкажи мені про себе» | – |
5 | Година спілкування «Відповідальність — найліпший | Ситуаційно-рольова гра «Про гостинність і гостей» |
6 | Година спілкування «Точність — увічливість королів» | Анкетування «Дерево починається з коріння, а людина — із сім’ї» |
7 | Тематичний діалог «Моє спілкування з людьми» | Презентація «Моя сім’я» |
8 | Просвітницький тренінг «Особистість і колектив» | Презентація «Я і моя родина» |
9 | Тематичний діалог «Колектив починається з мене» | Проект «Цінності моєї родини» |
10 | Круглий стіл «Моральний ідеал і його місце в житті людини» | Конференція «Сім’я — основа держави» |
11 | Круглий стіл «Людське життя як найвища цінність» | Усний журнал «Українська народна педагогіка про сім’ю» |
ЖОВТЕНЬ | ||
1 | Гра-мандрівка «Ми йдемо до їдальні» | Спортивні змагання «Мама, тато, я — дружна сім’я» |
2 | Ситуаційно-рольова гра «Моя іграшка — тобі» | Усний журнал «Захоплення моїх рідних» |
3 | Школа ввічливості «Мистецтво ґречності» | Спортивне свято «Родина, родина — від батька до сина» |
4 | Школа ввічливості «Вихована людина: яка вона?» | Виставка «Мама, тато, я — читацька сім’я» |
5 | Просвітницький тренінг «Дружба та її значення в житті людини» | Родинна вітальня «Шануймо старших» |
6 | Проект «Ми і наші вчителі» | – |
7 | Година спілкування «Я в учнівському колективі» | Ігрова програма «Напитись з отчої криниці» |
8 | Усний журнал «Мистецтво спілкування: коли яке слово мовити» | – |
9 | Прес-шоу «Мої вчителі, старші друзі та наставники» | – |
10 | Просвітницький тренінг «Твоє репродуктивне здоров’я» | Презентація «Традиції моєї родини» |
11 | Виставка творчих робіт «Про віру, культуру, освіту» | Проект «Сімейні реліквії» |
ЛИСТОПАД | ||
1 | Сюжетно-рольова гра «Чарівні слова відкривають серця» | Гра-бесіда «Бабусина скриня» |
2 | Сюжетно-рольова гра «Мій товариш» | Інсценування «Школа вишуканих манер» |
3 | Ситуаційно-рольова гра «Як і чим випробовується дружба» | – |
4 | Вікторина «Народна мудрість про добро, совість, ввічливість, справедливість, чесність» | – |
5 | Анкета думок «Честь і гідність» | – |
6 | Рольова гра «Моє і чуже» | – |
7 | Рольова гра «Мій етикет» | – |
8 | Проект «Імідж сучасної людини» | – |
9 | Етичний тренінг «Культура користування мобільним зв’язком» | – |
10 | Відкрита кафедра «Свобода чи вседозволеність» | Просвітницький тренінг «Статева культура — основа сім’ї та усвідомлюваного батьківства» |
11 | Семінар «Конфліктна ситуація: народження істини, а не загострення стосунків» | Тематичний діалог «Пріоритети подружнього життя» |
ГРУДЕНЬ | ||
1 | Ситуаційно-рольова гра «Школа гарної поведінки» | Сюжетно-рольова гра «Слова вітання, побажання» |
2 | Година спілкування «Дорога доброчинності» | Родинне свято «Шануй батька й неньку» |
3 | Година спілкування «Любов. Любов-милосердя. Доброчинні справи людини» | – |
4 | Акція «Подаруй свято іншим» | – |
5 | Бесіда «Співчуття — перший крок до людяності» | – |
6 | Акція «Немає місця на землі, де б засуджували милосердя» | – |
7 | Бесіда «Ставлення людини до людини» | – |
8 | Година спілкування «Що таке СНІД?» | – |
9 | Телеревю «Любов до ближнього — джерело величі людини» | – |
10 | Форум «Що означає бути патріотом» | Телеревю «Сімейні реліквії» |
11 | Прес-шоу «Милосердя в нашому житті» | Конференція «Українська сім’я — основа міцності держави» |
До виховного плану входять також змістові лінії, що формують у школярів ціннісне ставлення:
- до культури і мистецтва
- до праці
- до природи
- до себе
- до суспільства і держави.