Приверніть увагу учнів до складних суспільних тем: історії нашої країни, демократичного розвитку, вимог суспільства, толерантності, питань самореалізації і самоврядування. Зацікавте школярів різними формами проведення.
Змістова лінія «Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави» плану виховної роботи пропонує класному керівнику використати:
- ігри-мандрівки
- години спілкування
- тренінги
- брифінги
- вікторини
- КВК
- зустрічі
- круглі столи
- поетичні вітальні тощо.
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати
Зверніть увагу
У цій змістовій лінії класний керівник має право обирати виховні заходи на власний розсуд.
Корисна стаття
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
Клас | Виховання патріотизму | Розвиток правосвідомості | Формування політичної культури та культури міжетнічних відносин |
---|---|---|---|
Вересень | |||
1 | Гра-мандрівка «Моя рідна Україна» | – | – |
2 | Година спілкування «У нас одна Батьківщина — наша рідна Україна» | Усний журнал «Я маю право, кожна людина має право» | – |
3 | Година спілкування «Я — маленький громадянин» | Групова справа «Мої права та обов’язки» | – |
4 | Усний журнал «Я — громадянин України і пишаюся цим» | – | – |
5 | Година спілкування «Про символіку України» | Колективне ігрове спілкування «Закони життя нашого класу» | – |
6 | Година спілкування «Моя родина — Україна» | Правовий тренінг «Демократичні принципи та цінності» | Усний журнал «Україна — полікультурна держава» |
7 | Бесіда «Любове моя — Україно!» | Просвітницький тренінг «Діти мають знати свої права» | – |
8 | Година спілкування «Країна, в якій я живу» | Анкета думок «Громадянське суспільство — гарантія дотримання прав людини» | – |
9 | Година спілкування «Я — українець» | Конференція «Демократія як загальнолюдська цінність» | Проект «Презентуємо учнівське самоврядування» |
10 | Брифінг «Ми — громадяни України» | Тематичний діалог «Особисті потреби та вимоги суспільства» | Форум «Учнівське самоврядування у школі» |
11 | Проект «Герої для нас — приклад» | Тематичний діалог «Я і соціум — проблеми самореалізації» | Відкрита кафедра «Інтеграція України в сучасному світі» |
Жовтень | |||
1 | Година спілкування «Символи моєї держави» | – | – |
2 | Віртуальна екскурсія «Наша Вітчизна — Україна» | – | – |
3 | Вікторина «Чи знаєш ти свій рідний край?» | Бесіда «Дитяча праця і права дитини» | – |
4 | Уявна подорож «Люби і знай свій | – | – |
5 | Вікторина «Хто і коли жив в Україні» | Зустріч «Нема прав без обов’язків» | – |
6 | Козацький КВК | – | Усний журнал «Хто живе поруч зі мною?» |
7 | Проект «Україна від козацьких часів | – | – |
8 | Гра «Козацькі сурми» | Усний журнал «Гуманістична мораль у громадянському суспільстві» | – |
9 | Зустріч з народними умільцями краю | – | Бесіда «Толерантність — моральний імператив сьогодення» |
10 | Прес-шоу «Презентуємо нашу школу» | Круглий стіл «Без правової культури немає правової держави» | Телеревю «Торгівля людьми — грубе порушення прав людини» |
11 | Вікторина «Україна і Європа» | Відкрита кафедра «Презентуємо себе» | Прес-шоу «Якби я був політиком…» |
Листопад | |||
1 | Вікторина «Рідна мова» | – | – |
2 | Усний журнал «Ми — українці» | – | – |
3 | Уявна подорож «Древня столиця України» | – | – |
4 | Творчий портрет «Люди, які прославили | – | – |
5 | Година спілкування «Україна пам’ятає» | Бесіда «Конвенція ООН та Конституція України про права дітей» | – |
6 | Акція «Згадаймо усіх поіменно» | – | – |
7 | Конкурс «Українська вдача» | – | – |
8 | Усний журнал «Трагедії українського народу» | Дебати «Право на приватне життя» | – |
9 | Круглий стіл «Патріотизм — нагальна потреба України і кожного українця» | Правовий тренінг «Основи правової свідомості особистості» | Практикум «Взаємодія та співпраця з громадськими дитячими об’єднаннями та молодіжними організаціями» |
10 | Проект «Україно, ти — моя молитва» | Форум «Особиста відповідальність — пріоритетна риса громадянина» | Брифінг «Лідер ХХІ сторіччя: соціально-психологічний портрет» |
11 | Поетична вітальня «Горде ім’я — українець!» | Круглий стіл «Моральні принципи досягнення успіху» | Прес-шоу «Порушення прав людини: експлуатація та торгівля» |
Грудень | |||
1 | Свято «Та земля мила, де мати народила» | – | – |
2 | Розповідь «Українці за кордоном» | – | – |
3 | Екскурсія «Вулицями рідного міста» | – | – |
4 | Газета «Сторінки історії мого міста» | – | – |
5 | Анкета думок «Ми — творці власного життя» | Гра-експрес «Твоя активна життєва позиція» | – |
6 | Бесіда «Державна символіка» | – | – |
7 | Фотовиставка Випускники нашої школи» | – | – |
8 | Колективне спілкування «Я — громадянин і патріот держави» | Тренінг «Культура політичної дискусії» | – |
9 | Брифінг «Псевдопатріотизм і його прояви» | Відкрита кафедра «Права і свободи громадян — пріоритетні цінності демократії» | Ток-шоу «Політична культура: |
10 | Дебати «Що означає бути патріотом?» | Філософська бесіда «Гуманістична мораль і моральність — основа етики громадянськості» | Конференція «Гендерна рівність: |
11 | Фотовиставка «Видатні постаті України» | Турнір ораторів «Ми — різні, ми — рівні» | Дебати «Глобалізація: загроза або нова реальність?» |