Внутрішньошкільний комплексний контроль

Внутрішньошкільний контроль сприяє чіткій та ефективній організації навчально-виховного процесу в кожному навчальному закладі, забезпеченню змістовної діяльності учнів, підвищенню кваліфікації педагогів. Комплексний контроль використовують, якщо потрібно отримати всебічну інформацію про роботу педагогічного колективу, методичного об’єднання з певного навчального предмета, окремого вчителя

Під час комплексного контролю можуть вивчати такі питання:

  • рівень проведення, змістова та методична наповненість уроку, ефективне застосування вчителем форм і методів навчання учнів та контролю якості знань
  • уміння вчителя застосовувати форми та методи активізації інтересу учнів до навчального предмета, формування їхньої творчої свідомості
  • якість і зміст письмових робіт, якість і періодичність їх перевірки вчителем
  • культура ведення зошитів учнями — охайність записів, каліграфія, дотримання вимог єдиного мовного режиму, система роботи над помилками, обсяг і характер домашніх завдань
  • рівень організації виховної роботи з учнями та класним колективом у позаурочний час
  • стан ведення учнями щоденників, зошитів з навчальних предметів, контрольних і лабораторних робіт
  • система роботи вчителя з батьками
  • самоосвіта вчителя, самовдосконалення, його обізнаність з досягненнями педагогічної, психологічної науки, новими методиками викладання навчального предмета
  • громадська діяльність учителя тощо

Оскільки комплексний контроль передбачає значний обсяг роботи, його доцільно проводити не частіше ніж два-три рази протягом навчального року.

Тривалість комплексного контролю не має перевищувати 15 днів, протягом яких слід відвідати не менше п’яти уроків, занять чи інших заходів.

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді