Під час комплексного контролю можуть вивчати такі питання:
- рівень проведення, змістова та методична наповненість уроку, ефективне застосування вчителем форм і методів навчання учнів та контролю якості знань
- уміння вчителя застосовувати форми та методи активізації інтересу учнів до навчального предмета, формування їхньої творчої свідомості
- якість і зміст письмових робіт, якість і періодичність їх перевірки вчителем
- культура ведення зошитів учнями — охайність записів, каліграфія, дотримання вимог єдиного мовного режиму, система роботи над помилками, обсяг і характер домашніх завдань
- рівень організації виховної роботи з учнями та класним колективом у позаурочний час
- стан ведення учнями щоденників, зошитів з навчальних предметів, контрольних і лабораторних робіт
- система роботи вчителя з батьками
- самоосвіта вчителя, самовдосконалення, його обізнаність з досягненнями педагогічної, психологічної науки, новими методиками викладання навчального предмета
- громадська діяльність учителя тощо
Оскільки комплексний контроль передбачає значний обсяг роботи, його доцільно проводити не частіше ніж два-три рази протягом навчального року.
Тривалість комплексного контролю не має перевищувати 15 днів, протягом яких слід відвідати не менше п’яти уроків, занять чи інших заходів.