Якщо необхідно зареєструвати опорну школу: документи і ціни

За утворення опорної школи до установчих документів загальноосвітнього навчального закладу необхідно внести зміни та зареєструвати їх. Процедура, якою займаються не щодня. Але не така й складна, якщо прочитати цю коротеньку, та ємнісну публікацію

За утворення опорної школи засновники вносять зміни до статуту. При цьому слід зважати, що з 18 листопада минулого року до органів держреєстрації подають нові форми заяв, затверджені наказом Мін’юсту № 3268/5.

У випадку змін відомостей про навчальний заклад як юридичну особу необхідно подавати заяву Форми 3.

Які підстави для внесення змін до установчих документів

У заяві вказано вичерпний перелік змін, які необхідно внести до ЄДР.

Зокрема, до органу держреєстрації необхідно звертатися за змін:

  • найменування, тобто зміни:

– організаційно-правової форми

– повної та/або скороченої назви навчального закладу

  • юридичної адреси
  • органів управління
  • директора або відомостей про нього
  • контактної інформації
  • статуту.

Де утворено правильні опорні школи

Хто заявник

Заявником може бути:

  • директор закладу
  • особа, уповноважена на:

– подання документів до органу держреєстрації

– отримання результатів надання адміністративних послуг.

В останньому випадку до органу реєстрації подають доручення, засвідчене підписом директора закладу та скріплене печаткою.

У випадку особистого подання пакету документів, заявник повинен мати при собі паспорт. Якщо ж документи пересилають поштою, то необхідне нотаріальне засвідчення підписів на заяві.

Форма подання документів

Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV документи до органу держреєстрації можна подавати у такому вигляді:

  • паперовому
  • електронному (лише за наявності електронного цифрового підпису)

Алгоритм внесення змін до відомостей про навчальний заклад до ЄДР

Форма подання документів

Паперова

Електронна

Куди подавати документи

  • Орган держреєстрації за місцем знаходження навчального закладу

(адреси Центрів надання адміністративних послуг можна знайти на веб-сайті обласного Управління державної реєстрації ГТУЮ)

У якому обсязі сплачується адміністративний збір

  • 0,3 прожиткового мінімуму:

– з 01.01.2017 по 30.04.2017 — 480 грн

– з 01.05.2017 по 30.11.2017 — 505,20 грн

– з 01.12.2017 — 528,60 грн

  • 75% від 0,3 прожиткового мінімуму:

– з 01.01.2017 по 30.04.2017 — 360 грн

– з 01.05.2017 по 30.11.2017 — 378,90 грн

– з 01.12.2017 — 396,45 грн

Строк надання адміністративної послуги

  • 24 год. з моменту подання пакету документів державному реєстратору
  • Реєстраційний портал — 24 год.
  • веб-сайт Мін’юсту — режим реального часу

Результат надання адміністративної послуги

  • Виписка з ЄДР
  • Виписка з ЄДР

Як отримати виску з ЄДР

  • Видає державний реєстратор у Центрі надання адміністративних послуг особисто заявнику
  • Надсилають поштою за адресою, вказаною у заяві Форми 3
  • Заявник самостійно скачує з:

– особистого кабінету на Реєстраційному порталі

– веб-сайту Мін’юсту

Зауважте на двох моментах

1. Перед тим, як сплачувати адміністративний збір, зверніться до державного реєстратора, щоб перевірити:

  • чи правильно заповнена заява
  • чи є у вас всі необхідні документи

Консультація державного реєстратора безплатна

Якщо державний реєстратор виявить підстави для зупинення розгляду документів після сплати адміністративного збору — витрачені кошти не повернуть

2. Державні реєстратори часто-густо не дотримують строку 24 год. На практиці від моменту подачі пакету документів до моменту отримання результату надання адміністративної послуги минає 3 робочих дні

Який пакет документів подавати

Вичерпний перелік документів, які подають до органу держреєстрації, визначено статтею 17 Закону № 755-IV.

Так, за змін до відомостей про загальноосвітній навчальний заклад, на основі якого утворено опорну школу, подають такий пакет документів:

подають лише сторінки заяви зі зміненими пунктами, незаповнені сторінки не подають

  • рішення уповноваженого органу про зміни, що вносять до ЄДР

із нотаріально засвідченими підписами на ньому

  • оригінал наказу (або копія, засвідчена в нотаріуса) про призначення директора навчального закладу

у випадку зміни директора ЗНЗ

  • квитанція банку про сплату адмінзбору

якщо збір сплачено заявником не в повному обсязі, державний реєстратор зобов’язаний зупинити розгляд отриманих документів

  • Статут навчального закладу у новій редакції з нотаріально засвідченими підписами на ньому

За реєстрації змін до установчих документів заявник повинен мати при собі установчий документ у старій редакції — тобто статут загальноосвітнього навчального закладу, — на якому після реєстрації його нової редакції — статуту опорної школи — проставлять відповідну відмітку.

Зауважте!

Документи, що подають з метою внесення змін у ЄДР, не повинні містити:

  • виправлень
  • закреслень
  • підчищень
  • дописаних слів
  • пошкоджень

Також заборонено заповнювати заяву та інші документи олівцем

Заяву заповнюють одним зі способів:

  • від руки друкованими літерами — кульковою або чорнильною ручкою чорного чи синього кольору
  • машинодруком.

Усі документи та заяву перед поданням необхідно ретельно вичитати, щоб уникнути помилок.

Якщо за результатом надання адміністративної послуги заявник виявить помилку, допущену з власної вини, необхідно:

  • подати заяву про виправлення допущеної помилки
  • сплатити адмінзбір, що становить 30% від первинного збору:

– з 01.01.2017 по 30.04.2017 — 144 грн

– з 01.05.2017 по 30.11.2017 — 151,56 грн

– з 01.12.2017 — 158,58 грн

Докладно про статут ЗНЗ

Вебінар ВМДЗ

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді