За утворення опорної школи засновники вносять зміни до статуту. При цьому слід зважати, що з 18 листопада минулого року до органів держреєстрації подають нові форми заяв, затверджені наказом Мін’юсту № 3268/5.
У випадку змін відомостей про навчальний заклад як юридичну особу необхідно подавати заяву Форми 3.
Які підстави для внесення змін до установчих документів
У заяві вказано вичерпний перелік змін, які необхідно внести до ЄДР.
Зокрема, до органу держреєстрації необхідно звертатися за змін:
- найменування, тобто зміни:
– організаційно-правової форми
– повної та/або скороченої назви навчального закладу
- юридичної адреси
- органів управління
- директора або відомостей про нього
- контактної інформації
- статуту.
Де утворено правильні опорні школи
Хто заявник
Заявником може бути:
- директор закладу
- особа, уповноважена на:
– подання документів до органу держреєстрації
– отримання результатів надання адміністративних послуг.
В останньому випадку до органу реєстрації подають доручення, засвідчене підписом директора закладу та скріплене печаткою.
У випадку особистого подання пакету документів, заявник повинен мати при собі паспорт. Якщо ж документи пересилають поштою, то необхідне нотаріальне засвідчення підписів на заяві.
Форма подання документів
Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV документи до органу держреєстрації можна подавати у такому вигляді:
- паперовому
- електронному (лише за наявності електронного цифрового підпису)
Алгоритм внесення змін до відомостей про навчальний заклад до ЄДР
Форма подання документів | |
Паперова | Електронна |
Куди подавати документи | |
(адреси Центрів надання адміністративних послуг можна знайти на веб-сайті обласного Управління державної реєстрації ГТУЮ) |
|
У якому обсязі сплачується адміністративний збір | |
– з 01.01.2017 по 30.04.2017 — 480 грн – з 01.05.2017 по 30.11.2017 — 505,20 грн – з 01.12.2017 — 528,60 грн |
– з 01.01.2017 по 30.04.2017 — 360 грн – з 01.05.2017 по 30.11.2017 — 378,90 грн – з 01.12.2017 — 396,45 грн |
Строк надання адміністративної послуги | |
|
|
Результат надання адміністративної послуги | |
|
|
Як отримати виску з ЄДР | |
|
– особистого кабінету на Реєстраційному порталі – веб-сайту Мін’юсту |
Який пакет документів подавати
Вичерпний перелік документів, які подають до органу держреєстрації, визначено статтею 17 Закону № 755-IV.
Так, за змін до відомостей про загальноосвітній навчальний заклад, на основі якого утворено опорну школу, подають такий пакет документів:
| подають лише сторінки заяви зі зміненими пунктами, незаповнені сторінки не подають |
| із нотаріально засвідченими підписами на ньому |
| у випадку зміни директора ЗНЗ |
| якщо збір сплачено заявником не в повному обсязі, державний реєстратор зобов’язаний зупинити розгляд отриманих документів |
|
За реєстрації змін до установчих документів заявник повинен мати при собі установчий документ у старій редакції — тобто статут загальноосвітнього навчального закладу, — на якому після реєстрації його нової редакції — статуту опорної школи — проставлять відповідну відмітку.
Заяву заповнюють одним зі способів:
- від руки друкованими літерами — кульковою або чорнильною ручкою чорного чи синього кольору
- машинодруком.
Усі документи та заяву перед поданням необхідно ретельно вичитати, щоб уникнути помилок.
Якщо за результатом надання адміністративної послуги заявник виявить помилку, допущену з власної вини, необхідно:
- подати заяву про виправлення допущеної помилки
- сплатити адмінзбір, що становить 30% від первинного збору:
– з 01.01.2017 по 30.04.2017 — 144 грн
– з 01.05.2017 по 30.11.2017 — 151,56 грн
– з 01.12.2017 — 158,58 грн
Докладно про статут ЗНЗ
- в електронному журналі — Оформлення, структура та внесення змін до статуту