Програма визначатиме знання, без яких школярі не зможуть продовжувати навчання
Оновлена посадова інструкція вчителя початкових класів
Наразі в Україні є гостра необхідність у розробці та прийнятті Національної програми подолання освітніх втрат і освітніх розривів на рівні загальної середньої освіти, спричинених пандемією COVID-19 та повномасштабною війною.
Таку інформацію зазначили в прес-службі парламентського Комітету з питань освіти, науки та інновацій після проведення слухань.
У відповідних слуханнях взяли участь ключові представники галузі, зокрема, міністр освіти, директор УЦОЯО, голова Держслужби якості освіти, представники державних установ і відомств.
Передбачається, що Національна програма визначатиме теми та знання, без яких школярі не зможуть продовжувати навчання, а також категорії здобувачів освіти, які втратили найбільше.
🎲 Педнавантаження, штатний розпис і табелювання Окрім того, у Національній програмі подолання освітніх втрат та освітніх розривів мають бути запропоновані різні формати та механізми щодо компенсації втрат для здобувачів освіти, які мають різний доступ до освіти та місцеперебування.
Очікується, що програма буде розроблена на період 2023-2030 років.
Мета Концепції безпеки закладів освіти – створити рівні, належні та безпечні умови здобуття освіти, організувати безпечний освітній простір в умовах війни. Концепція залишається актуальною, тож пригадайте основі її положення.
Процедура атестації педагогічних працівників триває ледь не увесь навчальний рік. Нелегко всі процеси тримати в голові — що й коли підготувати, виконати… Тож зібрали тут основне
Об’єктами уражень ворога часто стає цивільне населення. Убезпечити дітей у закладах освіти – найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у закладі освіти і як організувати цей процес – читаймо далі
Освітній процес в українських закладах загальної середньої освіти завершується здебільшого влітку. Хто визначає тривалість навчального року та літніх канікул, коли літні канікули 2025 – з’ясуємо у статті
У Законі про освіту є інструмент боротьби з порушенням академічної доброчесності — стаття 42. Які є види, випадки та відповідальність за порушення академічної доброчесності — читайте у матеріалі.