Як оформлювати результати голосування в протоколі

6185
Автор
експерт з питань освіти, Київ

Запитання

Чи завжди у протоколі засідання зазначають результати голосування? Як оформлювати результати голосування у протоколі?

Відповідь

Порядок ведення та оформлення протоколів, зокрема й результатів голосування, визначають у локальному документі закладу освіти. Зазвичай таким документом є інструкція з діловодства, яку затверджує керівник закладу.

Результати голосування доцільно зазначати у протоколі, якщо під час засідання (зборів, наради):

  • ухвалене рішення з особливо важливого питання;
  • рішення ухвалене не одностайно.

Протокол засідання атестаційної комісії: ЗРАЗОК

Збірник уніфікованих форм організаційно-розпорядчих документів, схвалений протоколом засідання нормативно-методичної комісії Укрдержархіву від 22.11.2015  7, містить таке пояснення щодо оформлення результатів голосування у протоколі:

  • якщо рішення, зафіксоване у протоколі, прийнято голосуванням, то після частини тексту ВИРІШИЛИ (УХВАЛИЛИ, ПОСТАНОВИЛИ) оформлюють результати голосування із зазначенням кількості голосів «за», «проти», «утрималися»;
  • якщо у когось із присутніх на засіданні (зборах, нараді) є особлива думка щодо прийнятого рішення, то її викладають на окремому аркуші, підписують і додають до протоколу.

Запис про результати голосування можна оформити так:

ГОЛОСУВАЛИ:

  • за — 28;
  • проти — 3;
  • утрималися — 9.

Якщо те чи те питання схвалили одностайно, то у протоколі можна зазначити:

СХВАЛЕНО ОДНОГОЛОСНО.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП: нові вимоги до формування

Із 1 вересня 2025 року діють нові вимоги до організації діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП в дитсадку. Розглянемо, хто входить до складу команди супроводу, як організувати її роботу та як вона має функціонувати
264

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
5279

Нова Примірна інструкція з діловодства в ЗДО

Ознайомтеся з основними вимогами нової Примірної інструкції з діловодства у закладах дошкільної освіти. Ми зробили її короткий огляд, аби вам було легко орієнтуватися у її змісті, та надали відповіді на поширені запитання
52797