Чи може дитсадок бути підрозділом гімназії чи ліцею

8414

Запитання

Чи може заклад дошкільної освіти бути структурним підрозділом закладу загальної середньої освіти ІІ чи ІІІ ступеня — відповідно гімназії чи ліцею?

Відповідь

Так, статтею 22 Закону України «Про освіту» визначена можливість закладам загальної середньої освіти створювати у своїй структурі окремі підрозділи з метою функціонування закладів дошкільної освіти.

Більш того, Законом передбачено, що заклади освіти для здійснення своєї статутної діяльності можуть об’єднуватися з іншими юридичними особами на договірних засадах, створюючи освітні, наукові, освітньо-наукові, освітньо-виробничі та інші об’єднання, кожен з учасників якого зберігатиме статус юридичної особи.

12 запитань і відповідей про атестацію

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1687

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
304

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54220

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
770

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111070