Як вихователю ЗДО підготуватися до літнього оздоровчого періоду

3407

Запитання

Як організувати роботу вихователя закладу дошкільної освіти влітку? Що потрібно зробити ще у травні?

Відповідь

Як перевірити готовність педагогів до роботи влітку

Готуючись до літнього оздоровчого періоду, вихователь дитячого садка:

  • Опитує батьків щодо відвідування дітьми дошкільного закладу влітку.
  • Інформує батьків про умови збереження місця під час літнього оздоровчого періоду за їхньою дитиною.
  • Оновлює інформаційні стенди для батьків — вони презентують інформацію на актуальні для літнього оздоровлення теми, наприклад «Правила поведінки на відкритих водоймах», «Ігри з піском і водою»; змінює розпорядок дня; уточнює правила для батьків; оновлює інформацію на ширмах тощо.
  • Розробляє пам’ятки для інформування батьків щодо запобігання харчовим отруєнням; поповнює тематичні папки.
  • Упорядковує обладнання фізкультурних куточків, куточків самостійної художньої діяльності та експерементаріумів.
  • Розробляє перспективні плани освітнього процесу, зокрема розваг та оздоровчих заходів.

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя: що це, навіщо і як його оформити

Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
49948

Інтегроване заняття: суть, структура, підготовка

Як інтегрувати зміст освіти, формувати у дітей цілісне світобачення та здатність побачити взаємозв’язки між людиною і світом речей, природи, культури? Один із шляхів — інтегровані заняття. Досвід показує, що інтегрований підхід успішно може застосовуватися щоденно. Тож цей матеріал — про інтегровані заняття.
35568

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

У чому полягає інтерактивне навчання та які інтерактивні методи використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
215893