Що таке зовнішнє незалежне оцінювання

811

Запитання

Яке офіційне тлумачення поняття «зовнішнє незалежне оцінювання»?

Відповідь

Тлумачення поняття ЗНО наведене в статті 47 Закону про освіту.

Зовнішнє незалежне оцінювання — це оцінювання результатів навчання, здобутих особою на певному рівні освіти, що проводить спеціально уповноважена державою установа (організація).

Здійснюють на основі програм ЗНО, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у відповідній сфері.

Зміст програм ЗНО має:

  • відповідати стандартам освіти відповідного рівня
  • бути доступним для ознайомлення не пізніше ніж за 18 міс. до проведення ЗНО.
додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22151

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
266572

Магія шкільного розкладу: як створити графік, що працює на учнів та вчителів

Чи можливо скласти ідеальний розклад, щоб дотримати балансу між ефективністю та комфортом? З’ясуємо, як правильно скласти розклад уроків у закладі загальної середньої освіти та врахувати вимоги Санітарного регламенту
128363

Початкова школа 2025/2026: методичні рекомендації МОН

Освітній процес у 2025/2026 році орієнтується не лише на реалізацію Державного стандарту та ідей Нової української школи, а й на підтримку дітей у складних умовах війни. МОН підготувало низку рекомендацій, що допоможуть організувати навчання якісно, сучасно й водночас без перевантаження учнівства
174